وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلودیو پیزارو: مقابل بایرن مونیخ شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم با سابقه و اهل پرو وردربرمن گفت:مقابل بایرن مونیخ شگفتی‌ساز خواهیم شد.  

کلودیو پیزارو در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر که امروز (دوشنبه) منتشر شد، اظهارداشت:در بوندس‌لیگا می‌توانیم مقابل حریفان مستقیم امتیاز جمع‌آوری کرده تا وردربرمن در لیگ ماندگار شود. در جام حذفی هم شگفتی‌ساز می‌شویم.

این مهاجم 37 ساله در فاصله یک روز تا بازی نیمه نهایی جام حذفی آلمان (د.اف.ب پوکال) مقابل بایرن مونیخ به نکاتی چند اشاره کرد که به شرح زیر است:

 
*می‌گویند برای حفظ آمادگی جسمانی، رژیم غذایی سفت و سختی گرفته‌اید. همچنان آن را ادامه می‌دهید؟

بله. البته وقتی در بازی با . گل زدم،‌آنقدر خوشحال شدم که بعد از بازی کلی غذا خوردم و برای یک شب رژیم غذایی را فراموش کردم.

*برای شما کدام مهم‌تر بود؟ این که به طور شخصی صاحب موفقیت شوید یا این که وردربرمن برنده شده و به تیم امید بدهد؟

هر دو مهم بود. ضمن آنکه کسب برد هم مهم بود که 3 امتیاز به تیم بدهد. این که تیم،‌باشگاه و کل شهر خرسند و شاد شوند. برای خود من هم گلی زیبا و خاص بود.

*احتمالا زیباترین پنالتی بوده که تاکنون زده‌اید؟

بله. کسب رکورد‌ها همیشه اتفاقی زیبا برای ورزشکاران است. با این حال قبلا هم پنالتی‌های زیبایی زده بودم. بگذارید این جمله را بگویم وقتی داشتم ضربه را می‌زدم، واهمه داشتم توپ گل نشود.

*بعد چه اتفاقی افتاد؟

حس کردم با آن ضربه بار سنگینی از روی دوشم برداشته شده است.

*آن شور و هیجان برای شما و برای رویارویی با بایرن در نیمه نهایی جام حذفی کافی است؟

اگر ابتدای هفته انجام می‌شد، سخت بود. اما بازی ما با بایرن، سه‌شنبه است. این یعنی فرصت خوبی برای ریکاوری داریم. 
*با داشتن 37 سال سن، این اواخر یک بار گفتید که از نظر ذهنی آمادگی ادامه فوتبال را دارید. اما از نظر بدنی باید صبر کنید و ببینید که آیا قابلیت ادامه فعالیت را دارید یا خیر. در این مورد به جایی رسیده‌اید که تصمیمی بگیرید؟

بله.

*خب، تصمیم شما چیست؟

با وجود چندین مصدومیت در ماه‌های اخیر، حس می‌کنم شرایط بدنم عالی است. پس به کارم ادامه می‌دهم.

*در مورد بحث تغییر و تحول مربیگری که از هفته گذشته در برمن مطرح شده،‌چه می‌گویید؟

در این مورد مسئولان باشگاه به قدر کافی صحبت کرده‌اند. ما بازیکنان هم این موضوع را شنیدیم اما تنها واکنش ما می‌توانست کار بیشتر باشد. ما قرارگذاشتیم بیشتر کار کرده که برنده شویم. خوشبختانه این اتفاق  نیز افتاد.

*سه‌شنبه بازی نیمه نهایی جام حذفی را در آلیانس آره‌نا مجبورید انجام دهید. فکر نمی‌کنید انجام این بازی سخت با بایرن که به قهرمانی بوندس‌لیگا بسیار نزدیک شده، در وقتی نامناسب برای وردربرمن انجام شود؟

خیر. ما در مقطع حساسی از فصل حضور داریم که شرایط برای همه تیم‌ها نیز کم و بیش مشابه ما است. اکنون داریم برای این رویارویی سخت تمرکز می‌کنیم. حتی بر این باور هستیم اگر از این مرحله بگذریم و در جام حذفی قهرمان شویم، می‌توانیم به حضورمان در بوندس‌لیگا، توانی مضاعف ببخشیم.

*فکر نمی‌کنید بهتر باشد برمن در جام حذفی کمتر توان بگذارد تا در بوندس‌لیگا خودش را حفظ کند؟

به هیچ‌وجه اینطور نیست. خود حضور در فینال جام حذفی می‌تواند انگیزه و شور بسیار زیادی ایجاد کند. این همان هدفی است که اکنون دنبال می‌کنیم. برد مقابل ولفسبورگ به ما شور مضاعفی داد که گام مهم دیگری برداریم. 
*وردربرمن که چند هفته قبل از بایرن 5 بر صفر شکست خورد، آیا می‌تواند مقابل این حریف در جام حذفی شانسی داشته باشد؟

بله البته. در جام حذفی امکان هر نتیجه‌ای هست. ما هم می‌دانیم که بایرن به قدر کافی قوی است. حتی می‌دانیم بایرن شانس بیشتری نیز دارد. اما فکر می‌کنم شور و هیجان تازه‌ای در تیم ایجاد شده که می‌خواهیم نهایت استفاده را از آن بکنیم.

*اگر از شما بپرسیم که از بین قهرمانی در جام حذفی یا بقای تیم در بوندس‌لیگا یکی را انتخاب کنید، از بین این دو مورد کدامیک را برمی‌گزینید؟

من یکی را بر دیگری ترجیح نمی‌دهم. چون هر دو را با هم می‌خواهم. هر دو مهم است. 
*یعنی به نظر شما امکان‌‌پذیر است؟

چرا که نه؟ در بوندس‌لیگا می‌توانیم مقابل حریفان مستقیم امتیاز جمع‌آوری کرده و باقی بمانیم. در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شویم.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:26

مراقب باشین توسط بایرن تعداد گل خوردتون دو رقمی نشه

amirgermany سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:30

یادش به خیربازیکن بی حاشیه ووفاداری بود

ارکان سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 04:45

اره والا یادش بخیر کلاودیو هر جا باشی موفق و سربلند باشی همیشه بازی ها و گل های مهمی که زدی رو فراموشنمی کنیم تا ابد در قلب منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد