وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: بخاطر رومینیگه در بایرن ماندم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع مراکشی بایرن مونیخ با درخواست رومینیگه تصمیم به ماندن در آلیانس آرنا گرفت.   

 

به گزارش Kicker، مهدی بن عطیه مدافع مرکزی بایرن از اینکه مردم و رسانه ها خبرهای زیادی درباره خروج او از مونیخ منتشر می کنند دلخور شده و می گوید:

’’
مردم هر هفته یک داستان جدید برای من می سازند.
 ‘‘

این مدافع 29 ساله از پیشنهادهای خوبی که سال گذشته از ایتالیا داشت، خبر داد و علت نکردن نکردن بایرن را شخص رومینیگه اعلام کرد و در این باره گفت:

’’
رومینیگه به من گفت که به تو نیاز داریم و در بایرن بمان.
 ‘‘

وی افزوذ:

’’
اگر برای من را نخواهد هیچ مشکلی ندارم و اگر هم خواهان ماندن من در فصل بعد هستند من در مونیخ می مانم.
 ‘‘

او که تا سال 2019 با صدرنشین بوندسلیگا قرارداد دارد در پایان بیان داشت:

’’
از بودن در مونیخ خوشحالم.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 00:17

باید سعی کنه پیشرفت کنه

شهروز سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 12:02

بیا برو گمشو بیرون بابا !! دوزار ارزش نداری تازه منتم میزاری ؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد