وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاسکی: درمورد ماندنم از گواردیولا سوال کنید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع قرضی بایرن جایگاهی در ترکیب این تیم ندارد و این مسئله تردیدها درمورد ماندن او در مونیخ را افزایش داده است.   

 
سردار تاسکی از زمستان اخیر که با انتقالی قرضی از اسپارتاک مسکو به بایرن مونیخ پیوست تا امروز جمعا تنها 53 دقیقه برای باواریایی‌ها به میدان رفته است. او که برای بازی شب گذشته مقابل شالکه مدتی طولانی به گرم کردن خود پرداخت، تا پایان دقیقه نود ذخیره ماند و به زمین فرستاده نشد؛ از همینرو بعد از پایان مسابقه با ناراحتی از استادیوم بیرون رفت.

او امروز به مجله "کیکر" گفت:" من فقط می‌توانم در تمرین تمام تلاشم را بکنم. بقیه‌اش با مربی است و او تصمیم‌گیرنده است. مسلما هر بازیکنی دوست دارد بازی کند و هیچکس علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارد، اما فعلا مهمترین چیز آن است که ما قهرمان شویم."

او در پاسخ به این سوال که چرا در بازی مقابل شالکه به میدان نرفت درحالیکه مهدی بن‌عطیه در دقیقه 60 از ترکیب بیرون کشیده شد، نیز اذعان کرد:" اینرا باید از مربی سوال کنید نه از من. اگر او ترجیحش برای چینش ترکیب اینگونه است، باید آنرا بپذیرم."

این مدافع 28 ساله ساله در پایان راجع به تیمی که فصل آینده در آن توپ خواهد زد، گفت:" باید صبر کرد و دید در تابستان چه اتفاقی می‌افتد. البته قرارداد قرضی من به این شکل بود که گزینه دائمی کردن هم داشت، اما اینکه تا تابستان حائز آن شرایط بشوم باید منتظر ماند و دید.
البته بازیکنی که کم بازی کند، برای اثبات خود جهت تمدید حضور در تیمش کار آسانی ندارد؛ اما بهتر است زیاد در اینباره فکر نکنیم؛ هنوز یک ماه و نیم زمان باقی است."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد