وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: باید تا پایان فصل با تمام توان در بوندسلیگا بازی کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در هفته ی سی ام بوندسلیگا بایرن مونیخ موفق شد با 3 گل میهمان خود شالکه را شکست دهد.    

به نقل از وبسایت رسمی بوندسلیگا، روبرت لواندوفسکی زننده ی 2 گل بایرن در پیروزی 3-0 برابر شالکه گفت:

’’ در نیمه ی اول به اندازه کافی خوب توپ را جلو نبردیم؛ اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و سه گل نیز به ثمر رساندیم. برای ما بازی خوبی بود. باید تا پایان فصل با تمام توان در بوندسلیگا بازی کنیم. بازی با اتلتیکو آسان نخواهد بود؛ اما باید نشان دهیم که میخواهیم به فینال برسیم.
 ‘‘

منبع

نظرات 22 + ارسال نظر
فاطـFATIــی❤PL21♥TM25♥RL9❤ یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 13:55 http://Gravater.com

عشق یعنی لوا

رضا المانی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 15:42

عشق یعنی توماس مولر تا ابد بایرن مونیخ

bahar_2000 یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 16:50

عشق یعنی گوتزه لوا مولر نویر

فاطـFATIــی❤PL21♥TM25♥RL9❤ یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:54 http://Gravater.com

Love Me: RL9TM25PL21

Just BAVARIA

mokri یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:58

RIB7ROB10TM25

nima یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 19:09

basti

حسین ر. یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 19:53

پیش به سوی فینال جام حذفی
اتلتیکو رو هم با کمک لوا و مولر نابود میکنیم به فینالذجام حذفی میرسیم

فاطـFATIــی❤PL21♥TM25♥RL9❤ یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 21:36 http://Gravater.com

Mokri باید حرف اول اسم و حرف اول فامیل رو بذاری FR7AR10
ببخشیدا فقط محض اطلاع بود

mokri یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:07

ok
اصلا توجه نکردم
به فامیلی روبن و ریبری عادت کردم

pepexit یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:09

چقدر دختر ریخته تو سایت

فوتبال که بچه بازی نیست

از اون مهمتر بایرن که تیم دخترونه نیست. کلاس کار بایرن میاد پایین اینجوری

pepexit یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:12

الآن پسرای gallant میریزن کامنت منو منفی بارون میکنن!

فاطـFATIــی❤PL21♥TM25♥RL9❤ یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:41 http://Gravater.com

آخه pepexit نمیدونی که بایرن تموم زندگی منه .
من یه بایرنیم . اره من یه بایرنیم . تیمم پر افتخار ترین تیم المانه که تونسته ۵ بار لیگ قهرمانان رو فتح کنه.
من یه بایرنیم . نه بخاطر اینکه این همه قهرمانی داره . نه .
چون عشقش تو خونمه . تو تمام شادیاش شریک بودم . تو غماش شریک میشدم . غیرت رو تو وجود بازیکناش میبینم . عشق رو تو غیرت لام ، تو چارچوب شناسی لوا و مولر و تعصب بواتنگ و الابا میبینم.
اره من یه بایرنیم . وقتی رقیبا نگا به کارنامم می اندازن چیزی جز سکوت اختیار نمی کنند.
من یه بایرنیم .
عاشق واکنش های نویر.با چارچوب شناسی و هتریکای لوا و مولر زندگی می کنم.دیوونه ی پاس ها و خلاقیت الونسو ام.عشق می کنم با غیرت لام و بواتنگ و الابا.عاشق شوت ها و هوش کاستا و کومانم.هر لحظه از بازی منتظر ضربات سنگین و استارتای انفجاری روبن و ریبری ام .
اره من یه بایرنیم . این ادعا نیست یه افتخاره .
سلامتی همه ی بایرنیا . چون تا که اسم تیمشون میاد با افتخار سرشونو می گیرند بالا نه با ادعا.
عشقتونو دارم بایرنیا

bahar_2000 یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:54

فاطی جون Big Like :)))))

فاطـFATIــی❤PL21♥TM25♥RL9❤ یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 22:57 http://Gravater.com

Thanks بهار جون

elber یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 23:27

سلام خدمت برادرا و خواهرای گرامی.واقعا چه زیباست طرفداری از بایرن کبیر و چه انسانهای پر انرژی با احساس و با صفای طرفداری این تیم محبوب میکند.خوشحالم که طرفدار بایرنم.واقعا مگه میشه غیر از بایرن طرفدار تیم دیگر شد.نه من که میگم نمیشه درود بر آلمان و بایرن کبیر.همیشه خاطره ساز و دغدغه من.

محمد یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 23:34

عشق بایرن در سینه های ماست وتا آخر هم خواهدماند

شاهین دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 00:03

منم خوشحالم که طرفدار تیمی مثل بایرن هسم.تیمی کههمیشه پاش واسادم .
این بایرنه تیمی که طرفدار شدنش لیاقت میخواد و دختر و پسر هم نداره.هر کسی که طرفرفدار بایرن هس یعنی افتخار .یعنی افتخار این که لایق این بوده ک طرفدار بایرن هس.
امیدوارم همیشه تا اخر عمر تعصبمون رو بایرنو داشته باشیم

pepexit دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 00:13

بارسلونا رو!

رسما داره نابود میشه. چیزه به از دست دادن لالیگا هم نمونده براش.

باورش دشواره

خوبه پپ داره میره. وگرنه در آینده بایرن رو به همین وضعیت میرسوند

شاهین دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 00:20

حیف کلوپ کاش به جای انجلوتی کلوپ سرمربی بایرن میشد

minoo دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 01:38

سلام.فوتبال یه ورزشه و ورزش برای همست.من واقعا با جون و دل عاشق بایرنم و همیشه کاراش و بازیاش رو جبران میکنم و تحمل پسرفت بایرن رو هم حتی ندارم.اونوقت جنابpepexit شما خیلی راحت میگی با وجود ما کلاس تیم بایرن میاد پایین؟؟؟اتفاقا ما باید خوشحال باشیم که کسایی مثل ما دخترا طرفدار بایرن باشن چون بازی بایرن اونقدر جذابه که دخترا هم عاشقش میشن.طرفدار طرفداره چه دختر چه پسر.ممنون

minoo دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 01:39

ببخشید اشتباه شد ، کاراش و بازیاش رو دنبال میکنم*

شاهین دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 01:41

چه بلایی سر بارسا اومده؟اخ اخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد