وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولاف تون: ویدال جای شواین اشتایگر را بخوبی پر کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سال‌های نه چندان دور بایرن با تمجید از سه خرید این فصل بایرن برای خط میانی، تاکید کرد ویدال جانشین بسیار شایسته‌ای برای شواین‌اشتایگر بوده است.    
اولاف تون که سابقه عضویت در هر دو تیم شالکه و بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد، در حاشیه دیدار دیروز دو تیم به خبرنگار "آبندسایتونگ" که درمورد درصد احتمال قهرمانی باواریایی‌ها در چمپیونزلیگ می‌پرسید، گفت:" وقتی همه تیم‌های بزرگ را مقایسه می‌کنم: رئال مادرید، پاریس و بارسلونا که حذف شده‌اند، منچسترسیتی و اتلتیکو که هنوز در رقابت حضور دارند، می‌بینم که برای من فقط یک برنده در چمپیونزلیگ وجود دارد و آن هم بایرن مونیخ است. گواردیولا بهترین ترکیب را دارد و تیمش بهترین فوتبال را بازی می‌کند. این تیم عرضه بردن هر سه جام ممکن را داراست."

این پیشکسوت 49 ساله که سال 1990 همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی هم شد در ادامه با ستایش عملکرد آرتورو ویدال، افزود:" او در دور برگشت نشان داده از چه توانایی‌هایی برخوردار است. ویدال از خط میانه به عمق نفوذ می‌کند و گل‌های مهمی را به ثمر می‌رساند. گلی که در لیسبون وارد دروازه بنفیکا کرد تمام هنرش را نشان داد.

من خودم هم راست‌پا و هم چپ‌پا بوده‌ام و می‌دانم کار با آن توپ چقدر دشوار بود. علاوه بر آن هیجانش را هم کنترل کرد. در مجموع به نظر من او بهترین خرید بایرن بود، چرا که موفق شد به خوبی جانشین باستین شواین‌اشتایگر شود. داگلاس کاستا و کینگزلی کومان که قرار بود جای فرانک ریبری و آرین روبن را پر کنند، هم انتخاب‌های درستی در لیست خرید بایرن بودند."

گفتنی است تون در حال حاضر به عنوان کارشناس فوتبال در شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" فعالیت می‌کند.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 05:20

جدا از اینکه طرفدار پپ هستید یا نه ولی الحق و الانصاف خرید های بسیار خوب و زیرکانه ای امسال برای بایرن انجام داد که کمتر کسی فکرش را میکرد. کومان کیمیچ کاستا ویدال همه عالیند

علیرضا یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 08:52

اره انصافا خریدها عالی بود
البته فکر کنم مدیرها و استعداد یاب های بایرن هم در انتخاب ها دخالت داشتن.
من که به شخصه فکر نمیکنم همه این خرید ها از فکر پپ باشه ....
بهر حال اگه پارسال این خریدها رو داشتیم الان 6 ستاره بودیم، حیف ....

hamidreza یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 09:34

انتخاب بازیکنا توسط مدیرای بایرن بود مخصوصا سامر و پپ فقط نقشش تایید کردن بود نه شناساییشون

ایرانیان دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 00:37

جای شواینی خیلی خالیست,هیچکس در تارک اعتبار و هویت اسطوره های بایرن در دهه اخیر بالاتر از باستی. قرار نمیگیرد.افسوس که نیست نه بخاطر توان ورزشی اش بل به سبب هویتی که یدک میکشید و اعتباری که بسهم یک بازیکن می بخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد