وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ساعاتی پیش در نیون سوییس انجام شد و طبق قرعه، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید برای نخستین بار پس از سال 1974 باید به مصاف یکدیگر بروند. 

 

 

پپ گواردیولا:

تیم های اسپانیایی در رقابت های اروپایی چند سال اخیر همیشه در بهترین فرم ‏بودند. من در این چند سال به دقت لیگ اسپانیا را زیر نظر داشتم و می دانم که اتلتیکو مادرید چه تیم ‏خوبی است. ‏همه همیشه در مورد بارسا و رئال صحبت می کنند اما در 5 سال گذشته، اتلتیکو هم در سطح آنها بوده ‏است. آنها در اندازه های بارسا و رئال هستند. بارسا در 10 سال گذشته بهترین تیم دنیا بوده اما اتلتیکو در ‏‏3 سال اخیر، دو بار آنها را حذف کرده است. این نشان می دهد که آنها چه حریف دشواری هستند. ‏امیدوارم همه بازیکنانم را برای این دو دیدار در اختیار داشته باشم. اتلتیکو دفاع قدرتمندی دارد اما بایرن هم گل های زیادی دریافت نکرده ‏است. ‏تردیدی نیست که آنها حریف قدرتمندی هستند؛ همانطور که یوونتوس تیم خبوی بود. آنها حریفان را پرس ‏می کنند، از عقب دفاع می کند و بسیار منسجم هستند. دیگو گودین همیشه آماده است تا ارسال از کناره ها ‏را قطع کند و یان اوبلاک هم دروازه بان فوق العاده ای است. آنها سازماندهی فوق العاده ای دارند.‏ یوونتوس یکی از قوی ترین تیم های دنیا در دفاع بود و همینطور بنفیکا. اکنون ما با یک تیم دیگر روبرو ‏می شویم که در کارهای دفاعی عالی است. سیمئونه 5 سال است که در اتلتیکو حضور دارد و مربی فوق العاده ‏ای است. فلسفه و شیوه بازی اتلتیکو مانند اوست. آنها به همان شکلی بازی می کنند که او می خواهد. ‏آنها بازیکنانی مانند رادامل فالکائو و دیگو کاستا را ازدست دادند اما شیوه بازی خودشان را حفظ کردند. ‏آنها همیشه وقتی خوب بازی می کنند، به پیروزی می رسند اما حتی در روز بدشان هم منجسم هستند. ‏سیمئونه یکی از بهترین مربیان دنیاست.

سرمربی بایرن در مورد شرایط تیمش در بوندس لیگا هم گفت: ما برای قهرمانی در بوندس لیگا، باید 7 ‏امتیاز دیگر بگیریم. این هدف نهایی من است. فکر می کنم اگر شالکه را شکست بدهیم، قهرمانی مان ‏تقریبا قطعی می شود.‏ اما در لالیگا دیدیم که شرایط چقدر سریع تغییر می کند. بارسا در 3 بازی تنها یک امتیاز گرفت و حالا هر ‏سه تیم شانس قهرمانی دارند. اما اگر بتوانیم شالکه را شکست بدهیم، خیلی به قهرمانی نزدیک می شویم. این تصمیم من بود که روبرت (لواندوفسکی) را مقابل بنفیکا ‏در ترکیب قرار ندهم. می خواستم یک هافبک اضافی در زمین داشته باشم و به همین دلیل او بازی نکرد. ‏این یک تصمیم تاکتیکی بود. ‏گاهی اوقات تاکتیک ما به حریف بستگی دارد. همیشه نمی توانیم حمله کنیم؛ هرچند من دوست داشته باشم ‏با 7 مهاجم بازی کنیم. شاید کارلو آنچلوتی بتواند فصل بعد این کار را بکند!

 

فیلیپ لام:

کار آسانی نداریم اما این از قبل مشخص بود. حریف ما تیمی هجومی است که می‌داند چطور دفاع می‌کنند و در عین حال از توانایی بازی‌سازی رو به جلو هم برخوردار است. بیخود نیست که از پس بارسلونا برآمده‌اند. آنها همواره خونسردی خود را حفظ می‌کنند حتی اگر در محوطه جریمه خودی مجبور به دفاع با کلیه بازیکنان خود باشند. بهرحال بازی جالبی خواهد شد. نکته مثبت ماجرا اینجاست که ما می‌دانیم چطور مقابل تیم‌های دفاعی بازی کنیم.

 

توماس مولر:

اتلتیکو حریف سختی است اما بالاخره ما می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم. شوارتزن‌بک باید ما را به مادرید همراهی کند.

 

ژابی آلونسو:

به تور حریف قدرتمندی خورده‌ایم، تیم بسیار خوبی که با آقای سیمئونه برای هر مسابقه‌ای به خوبی آماده می‌شود. آنها به خوبی دفاع می‌کنند، در حمله کردن هم خوبند و در مجموع از شخصیت تیمی بالایی برخوردارند. ما می‌خواهیم از بازی رفت نتیجه خوبی با خود به مونیخ ببریم. در استادیوم ویسنته کالدرون فضای بسیار هیجان‌انگیزی حاکم است اما ما به قدر کافی تجربه داریم.

 

روبرت لواندوفسکی:

اتلتیکو مقابل بارسلونا توانمندی خود را به خوبی نشان داد. از این رو ما مجبوریم با بالاترین تمرکز به این بازی برویم.

 

خاوی مارتینز:

بازی خیلی دشواری خواهد شد در مقابل یک حریف مقتدر.

 

هولگر بادشتوبر:

لازم است تمام توان خود را به کار ببندیم.

 

کارل هاینس رومنیگه:
شاهد یک بازی فوق العاده با جو کاملا باورنکردنی و شگفت انگیز خواهیم بود. در یک شرایط خوب در هر سه جبهه(بوندسلیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان) هستیم. باید هر کاری کنیم تا رویای صعود به فینال میلان را تحقق ببخشیم دقیقا مثل فینال سال 2001 که آن هم در شهر میلان بود(بایرن سال 2001 و در سن سیرو موفق شد والنسیا را در فینال شکست دهد و برای چهارمین بار قهرمان اروپا شود).

 

ماتیاس سامر:

اتلتیکو هیولای شور و هیجان است. ما نیز باید همان روحیه را به نمایش بگذاریم. آنها سبک بازی‌شان با ما کاملا متفاوت است امتحان بزرگی خواهد بود اما شانس دو تیم 50-50 است. ولی ما برای پیشروی سلاح‌های خودمان را داریم. بازی سختی خواهد شد ولی ما مثبت فکر می‌کنیم.

 

آندریاس جونگ (عضو هیات مدیره بایرن مونیخ):

تیمی که مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرده باید بسیار قوی در نظر گرفته شود. ما سال های زیادی است که با این تیم دیدار نداشته ایم. بازی هیجان انگیزی است و ما به خوبی خود را برای این دیدار آماده خواهیم کرد. پپ لیگ اسپانیا و اتلتیکو را به خوبی می شناسد.

 

گابی (کاپیتان اتلتیکو مادرید):

ما متواضع هستیم و می‌دانیم که بایرنی‌ها بهتر از ما هستند. بایرن مونیخ یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیاست. با این وجود ایمان داریم که ما می‌توانیم فراتر از انتظار ظاهر شویم و دو بازی بزرگ ارائه کنیم، همانظور که در مرحله یک‌چهارم پایانی موفق به شکست بارسلونا شدیم.

  

کلمنته ویاورده (مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید):

از اینکه اتلتیکو در نیمه نهایی حضور دارد بسیار خوشحالم و معتقدم توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم. بایرن تیم بزرگی است اما اتلتیکو ثابت کرده است که قدرت حذف هر تیمی را دارد. شانس دو تیم برابر است و دو بازی نزدیک به هم و دشوار را خواهیم داشت. بازی رفت و برگشت شرایط خاص خود را دارد و باید در هر بازی به گونه ای ظاهر شویم گویی بازی فینال است.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 17:24

تیم های پپ در مقابل تیم های تدافعی به مشکل می خورن چون پپ تیم را رو به جلو می فرستد و حریف در ضد حمله ها خطرناک می شوند اما حسن این بازی شناخت پپ از تیم های اسپانیایی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد