وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

علت عدم حضور لواندوفسکی در ترکیب بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های لهستانی از تصادف بهترین فوتبالیست سال کشورشان در مونیخ خبر دادند.    
ساعتی پیش بنفیکا لیسبون در دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا میزبان بایرن مونیخ بود که به رغم تساوی 2-2، با توجه به شکست 1 بر 0 در دیدار رفت از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

نکته قابل توجه در دیدار امشب این بود که روبرت لواندوفسکی تنها دقایقی قبل از سوت پایان به عنوان یکی بازیکن تعویضی وارد میدان شد و حال آنکه این ستاره 27 ساله در فصل جاری یکی از تضمین‌کنندگان بردهای باواریایی‌ها به شمار می‌رود: او در 42 بازی رسمی بایرن در این فصل 36 گل وارد دروازه حریفان کرده که 8 تای آن در چمپیونزلیگ بوده است.

حضور عجیب او در بازی امشب به رغم اینکه پیشتر در 14 بازی چمپیونزلیگی پشت سر هم از ابتدا به میدان می‌رفت، گمانه‌زنی‌های بسیاری را به دنبال داشت.

ماتیاس سامر بعد از اعلام لیست بازیکنان حاضر در میدان امشب در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه "اسکای" درمورد عدم حضور نام لواندوفسکی، گفت:" این یک تصمیم تاکتیکی از سوی سرمربی است؛ احتمالا برای پیشگیری از مصدومیت یا دو کارته شدن."
اما لحظاتی پیش رسانه‌های لهستانی فاش کردند که لوا روز یکشنبه در مونیخ با یک خودرو تصادف سختی کرده بوده است. سزاری کوچارسکی ،مدیر برنامه‌های این بازیکن، ضمن تایید این خبر اذعان کرد:" این تصادف 25000 یورو خسارت در بر داشته اما هیچکس آسیبی ندیده است."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
قلب دوم پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 11:34

شکر که سالم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد