وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود خلاصه و فول مچ دیدار بنفیکا - بایرن مونیخ

دانلود در ادامه مطلب... 

 

دانلود خلاصه

دانلود نیمه اول

دانلود نیمه دوم

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
bahar_2000 پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 01:40

وااااااییی نه فینال 8 خرداده دقیقا توامتحاناااا. حالا چیکار کنم

amirgermany پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 01:57

این قدری که حذف بارسلون بااون سه تاسه سرخ پوست خط حمله اش به من حال دادصعودبایرن حال نداد

رضا المانی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 02:04

زنده باد بایرن کبیر به امید فتح جام تو ایتالیا

ارکان پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 02:14

بهار خو تو بشین درست رو بخون بازی فینال همش یه ساعت و نیم بیشتر نیس

Shayan sv پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 02:48

امسال قهرمان میشیم فصل بعد هم رافینیا، بن عطیه، برنات، الونسو و شاید هم مارتینز برن از بایرن دوتا دفاع کناری درجه یک و یه دفاع کناری عالی با چند جون آینده دار آلمانی بیان عالی میشه پپ که از خودش هیچ میراثی به جا نزاشت شواینی وکروس رفتن گوتزه هم نیمکت نشین کرد چند تا جون هم فراری داد

محمدرضا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 02:48 http://Www.com

حل مشکل کوچیک تو خط دفاعی با اومدن بواتنگ ..و قوت خط حمله با اومدن روبن= بایرن شکست ناپذیر

پوریا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 12:28

نویر دچار افت شده یا من زیادی حساس شدم. فک میکنم خیلی افت کرده. درسته دفاعمون افتضاحه ولی اشتباهاتشم زیاد شده. امیدوارم من اشتباه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد