وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: فاصله بایرن مونیخ با بارسلونا کم شده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ در مورد این تیم صحبت کرده است.  

بارسلونا در بازی رفت با نتیجه 2 بر 1 اتلتیکو مادرید را شکست داده و تیم بایرن مونیخ در خانه با یک گل از سد بنفیکا گذشته است.

به نقل از گل، کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید و سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ اعتقاد دارد بایرن فاصله اش با بارسلونا را کم کرده و پیش بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان کار سختی است.

“تا هفته قبل همه مثل من فکر می کردند که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان این فصل خواهد شد. حال اما چیزی قطعی نیست. بارسلونا در این هفته افت محسوسی داشته است و سخت است که بگوییم چه کسی قهرمان این رقابت ها خواهد شد.
 

“بایرن مونیخ فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد. آن ها در بوندس لیگا در صدر قرار دارند و در لیگ قهرمانان مدعی هستند. انتظارات از بایرن مونیخ بالا است. آن ها در بازی رفت مقابل بنفیکا نتیجه خوبی گرفته اند و شانس زیادی برای صعود به جمع چهار تیم برتر دارند.
 

پپ گواردیولا درحالی در آخر فصل مونیخ را ترک می کند که در رسانه به علت نبردن لیگ قهرمانان از او انتقاد شده است. آیا این مرد اسپانیایی در راه درست است؟

“من فکر می کنم. از همه مربی ها انتقاد می شود. برای مثال به لوییز انریکه نگاه کنید. او 39 بازی با بارسلونا شکست نخورد اما به خاطر شکست در ال کلاسیکو بسیار از او انتقاد شد. انتقاد ها برای مربیان طبیعی هستند. گواردیولا از بایرن و اطرافش به خوبی شناخت دارد و مربی ایده آلی برای باواریایی ها است.
 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا المانی چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 19:45

خوشم نیومد بایرن کبیر قهرمانه اون هفسلونه که باید فاصلشو با ما کم کنه به نظرم نیمه نهایی باید بخوریم به رعال نابودشون کنیم و انتقام وولف و خودمون رو بگیریم بعد تو فینال هر تیمی رقیبمون بود لهش کنیم

پوریا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 20:13

ایشالا فصل بعد دفاعمونو خوب ببنده و دیگه استرس اینو نداشته باشیم که توپ دست حریف میاد گل نخوریم. مثل زمان هانکس ی صد محکم تو دفاع ی بازی سرعتی و سریع. اونایی که میگن بازی المان ماشینی بوده. این تیکی تا کا رو چی میگن. با این دفاعمون ابروی نویرم داره میره. خدا کنه این فصل با قهرمانی چمپیوز تموم شه اگرم قراره قهرمان نشیم حداقل مثل دو فصل پیش تحقیر نشیم

آلمان چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 23:55

عاشق این ویدالم..
عجب گلی...
هر چه دفاع بده حمله خوبه
ریبری و ویدال عالین..
تبریک

آلمان پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 01:09

آقا تبریک...هیچکس هم کارت زرد دوم نگرفت خدا شکر..
ویدال و مولر عالی بودن..
بارسلون هم حذف شد.. ایشالا ما به رعال میخوریم و حذفش میکنیم..
فقط دعا کنید مصدوم ها برسن
زنده باد آلمان و بایرن

محمدرضا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 01:13 http://Www.com

من ک بازیو نگا میکردم .. کل بازی دست بایرن بود .. قطعا میتونم بگم بنفیکا از همجا شانس میاورد .. باید 6 تا گل میخورد .. فقط مشکل ما یه کم ضعف دفاعیه که اونم بواتنگ کبیر بیاد حله .. به امید 3 گانه

m.s.g پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 01:16

بارسا پر ادعا خیلی خوب شد که حذف شد...حالا هی رئالو مسخره کنید
مثلث م س ن هم کاری نکردن براشون

کیانوش شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 08:29

سلام:
ریال مثل بارسلون یک روز بد تحقیر میشه بایرن نگا گومز،کلوزه ،مانزوکیچ و... از دست داده جایگزینش گوتزه،لواندوفسکی و.. کرده حالا ریال دلش فقط به رونالدو خوشه فوقش دو سال دیگه دووم بیاره میشه مثل مسی
.....یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد