وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اف سی بایرن شکست ناپذیر در لیسبون

سه بازی، یک برد و دو مساوی ! اف سی بایرن با رکوردی مثبت در دیدارهای قبلی، فردا شب برای چهارمین بار در پرتغال به مصاف بنفیکا می رود. پس از دو تساوی بدون گل در سال های 1976 و 1981، اف سی بایرن در سال 1995 یک برد 3 - 1 برابر بنفیکا به ثبت رساند. باواریایی ها همچنین سه برد 5 - 0، 1 - 0 و 2 - 0 در خاک پرتغال برابر اسپورتینگ و بلننزه دیگر تیم های شهر لیسبون به دست آورده اند. 

 


تنها یک شکست در پرتغال

عملکرد کلی باواریایی ها در پرتغال خیره کننده است. اف سی بی تا کنون پنج بار در این کشور پیروز شده، شش بار مساوی کرده و تنها یک بار با شکست به آلمان باز گشته. دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2015 و شکست 3 - 1 برابر پورتو. هرچند سرخ پوشان در دیدار برگشت با نتیجه 6 - 1 حریف آبی پوش خود را درهم شکستند و راهی نیمه نهایی شدند.

برد های خانگی به فال نیک

با توجه به برد 1 - 0 در بازی رفت، اف سی بایرن از یک خبر خوش دیگر بهره می برد. مونیخی ها در تمام 9 دوره قبلی که بازی رفت را با برتری خانگی به پایان رسانده اند، در نهایت موفق به صعود به دور بعد شده اند. آخرین باری که آن ها پس از برتری خانگی در بازی رفت از دور رقابت ها کنار رفتند، بر می گردد به فصل 2001/02، که بایرن پس از برتری 2 - 1 برابر رئال مادرید در بازی رفت، در بازی برگشت با نتیجه 2 - 0 مغلوب شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

وصله پینه ای در دیدارهای اخیر

عملکرد بایرن در دیدارهای خارج از خانه مراحل حذفی لیگ قهرمانان در سال های اخیر چندان درخشان نبوده. اف سی بی در شش بازی اخیر خود در زمین حریف بردی نداشته، سه بار مساوی کرده و سه بار بازنده شده. با چهار گل زده و ده گل خورده. آخرین پیروزی خارج از خانه باواریایی ها بر می گردد به فصل 2013/14 و برتری 2 - 0 در زمین آرسنال.

بنفیکای قدرتمند در خانه

آگاه باشید ! میزبانی قدرتمند در ورزشگاه استادیو دا لوز در انتظار بایرن است. بنفیکا در 9 بازی اخیر خود در خانه 8 بار حریف را با شکست بدرقه کرده. عملکرد آن ها در برابر تیم های آلمانی نیز مثبت است. 10 برد، 7 تساوی و تنها 2 شکست با 12 کلین شیت. آن ها همچنین در هر سه دفعه قبلی که بازی رفت در مراحل حذفی را واگذار کرده اند، در دیدار برگشت نتیجه را به نفع خود تغییر داده و به دور بعد صعود کرده اند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد