وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته بیست و نهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال اشتوتگارت گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.      

 

پپ گواردیولا:

در نیمه اول و ابتدای بازی، خطاهای زیادی مرتکب شدیم و ضربات آزاد و کرنرهای بسیاری را به حریف تقدیم نمودیم. به همین دلیل مقصر اصلی پیچیده شدن روند بازی در نیمه اول خودمان بودیم. اما پس از اولین گل همه چیز به خوبی پیش رفت. به خصوص در نیمه دوم بسیار عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. در فاز حمله بهتر ظاهر شدیم و مهاجمان تحرک و جایگیری بهتری داشتند. هم اکنون برای تاریخ سازی و کسب چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی تنها به سه پیروزی و یک تساوی نیاز داریم. هیچ تیمی در آلمان موفق به رسیدن به این مهم نشده است.

 

فرانک ریبری:

در دقایق ابتدایی دیدار، کار برای ما چندان آسان نبود. فضای کمی را در اختیار داشتیم. اما گل اول به ما کمک بسیاری کرد و برایمان مهم بود. در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم. کسب این پیروزی از لحاظ روحی به ما برای بازی پیش رو مقابل بنفیکا در روز چهارشنبه بسیار کمک خواهد کرد.

 

داوید آلابا:

اشتوتگارت پیش از اینکه ما جلو بیوفتیم بسیار خوب کار کرد. آنها بسیار فشرده و با برنامه بودند، که این کار را برای ما سخت کرد. من انتظار بازی سختی را در روز چهارشنبه و در  لیسبون دارم(مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا). باید همه چیز مان را برای آن بازی بدهیم.

 

ماتیاس سامر:

ما بسیار از این پیروزی در بوندسلیگا خوشحال هستیم، این موفقیت برای بازی روز چهارشنبه ما در لیسبون مقابل بنفیکا بی اهمیت نیست. ویدال داشت محکم بازی می کرد، او همیشه می خواهد بازی کند و من نیز در بین دو نیمه با او کمی صحبت کردم. آرتورو بازیکنی است که همیشه علاقه به بازی کردن دارد و از حرکت باز نمی ماند ولی با دیدن واکنش های داور تصمیم گرفتیم که او را تعویض کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 00:15

تیم قهرمان برو برای فتح لیگ قهرمانان
چهارشنبه منتظر یی بازی پرگل هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد