وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اشتوتگارت 1 - 3 بایرن مونیخ؛ مونیخی ها یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان پپ گواردیولا میزبان خود را در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا شکست دادند. 

 

از هفته بیست و نهم رقابت های بوندس لیگا دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ مقابل هم صف آرایی کردند.

بازی در مرسدس بنز آرنا در حالی آغاز شد که پپ گواردیولا به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود.

اولین موقعیت جدی بایرن مونیخ توسط حرکت سریع گوتسه و ریبری در ضد حمله بوجود آمد. پاس رو به بیرون گوتسه به ریبری رسید، اما این ستاره فرانسوی با ضربه ای آرام توپ را به دستان تایتون کوبید.

در دقیقه 11 دیداوی روی یک ارسال شروع مجدد در دهانه دروازه نویر صاحب توپ شد، اما این موقعیت مسلم گلزنی را با ضربه ای ضعیف از دست داد.

بازی در نیمه نخست در ادامه بسیار ضعیف از سوی هر دو تیم دنبال شد. از طرفی عملکرد ضعیف و خشن ویدال که باعث شده بود یک کارت زرد زود هنگام دریافت کند و در آستانه اخراج قرار بگیرد، باعث شد که خیلی زود و در دقیقه 23 با توماس مولر تعویض شود. مولر نیز در بدو ورود موقعیت جدی گلزنی برای بایرن خلق نمود.

بازی بایرن با حضور مولر کاملا تهاجمی شد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 31 ریبری به سمت دروازه اشتوتگارت یورش برد و ضربه او پس از برخورد به مدافع اشتوتگارت وارد دروازه شد تا حساب کار 1-0 شود.

در دقیقه 38 توپ در محوطه جریمه به مولر رسید، اما ضربه او به مدافعیت برخورد کرد، در ادامه توپ به لواندفسکی رسید و ارسال بلند او از مقابل گوتسه در دهانه دروازه عبور کرد تا موقعیتی دیگر برای مونیخی ها از دست برود.

نیمه دوم را بایرن مونیخ بسیار هجومی آغاز کرد و حرکات فرانک ریبری و توماس مولر دفاع میزبان را کاملا به هم ریخته بود. این بازی هجومی سر انجام نتیجه داد. در دقیقه 52 پاس برنات، آلابای پیش تاخته را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این ستاره اتریشی با کنترلی زیبا و ضربه ای دقیق دروازه تایتون را برای بار دوم گشود.

بازی تا دقایقی آرام دنبال می شد، تا اینکه اشتوتگارت یکی از گلهای خورده را جبران کرد. پس از ضربه شروع مجدد در دقیقه 62، توپ در شلوغی محوطه جریمه مقابل پای کوستیچ قرار گرفت، در شرایطی که او روی زمین افتاده بود با ضربه ای عجیب توپ درون دروازه نویر قرار گرفت.

پس از گل اشتوتگارت بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و بایرن مونیخ برای بیشتر کردن اختلاف، فشار بسیاری روی دروازه حریف خود آورد. تیاگو دو ضربه روانه دروازه تایتون کرد که یکی از آنها به تیر دروازه خورد. از طرفی اشتوتگارت نیز چندین بار حملات جدی به سمت دروازه نویر ترتیب داد که با دخالت آلابا دفع شدند.

فشار بایرن مونیخ ادامه یافت تا در دقیقه89 داگلاس کوستا با ضربه ای فوق العاده زیبا از راه دور تیر خلاص را به اشتوتگارت زد و نتیجه بازی 3-1 شد. بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید تا بایرن مونیخ همچنان اختلاف امتیاز خود با دورتموند را حفظ کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد