وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویدال مذاکره با چلسی را رد کرد؛ من در مونیخ خوشحالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با اعلام سرمربی فصل آینده آبی‌های استمفورد بریج، باید منتظر لینک شدن شاگردان سابق وی به چلسی باشیم. 

 

آرتورو ویدال، ستاره سابق یوونتوس که سابقه بازی تحت نظر کونته را دارد، از این می‌گوید که در مونیخ خوشحال است.

بر اساس گزارش خبرگزاری اکسپرس، چندی قبل دیلی میل ادعا کرد در صدر لیست خرید کونته برای فصل بعد، آرتورو ویدال شیلیایی قرار دارد. همچنین در ادامه ادعای خود آورده بود که مذاکرات با مرد 28 ساله خط میانی باواریایی‌ها آغاز شده است. توافق چلسی و کونته چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد.

کونته درباره انتقال ویدال به چلسی به اکسپرس اسپورت گفت:

“دوست دارم ویدال را ترکیب داشته باشم. او یک بازیکن شگفت آور است.  او فیزیک و تکنیک فوق العاده‌ای دارد. اگر من مربی او باشم شگفت انگیز خواهد بود. من او را در همه تیم‌هایم می‌خواهم.
 

اما به نظر می‌رسد ویدال قصد ندارد تا به کونته در لندن ملحق شود. او در مصاحبه با BioBio گفت:

“من در اینجا (مونیخ) خیلی خوشحال هستم. من چیزهای زیادی را اینجا برنده می‌شوم و فکر می‌کنم خانواده‌ام نیز در چنین شرایطی است. (اشاره به خوشحال بودن خانواده‌اش در مونیخ)
 

ویدال ادامه داد:

“اینجا خوشحال هستم و هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادم مانده است.
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
sajjad پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 11:05

بخداوندی خدا تو مارتینز روی فرم باشین جفتتون هافبک دفاعی msnوbbcباهم ترکیب شن حریف شمانمیشنولی حیف مصدومیتهانمیذاره

mo پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 18:01

ولی خدایی خیلی خوشحال شدم ولفسبورگ روی رئالی ها رو کم کرد. این یعنی بوندسلیگا بهترین لیگ جهانه!

احمد رضا پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 20:29

کجان اونایی که می گن لیگ المان ضعیفه ؟؟؟؟ تیم هشتم همین لیگ نسخه ی رعال رو پیچوند .

ارکان پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 21:22

سجاد لایک ویدال و مارتینز میتونن بهترین باشن خصوصا سال اینده که انچلوتی میاد حسم میگه ویدال با سبک ایتالی خیلی میسازه

گرجیان بویین میاندشت جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 08:05

فقط رابرت لواندوفسکی که به هممین وولفسبورگ که رئال راشکست داد تو 9دقیقه 5تا گل زد وهمه را شگفت زده کرد عشققققققققققققققققققققققققققققققققققق است نویر ومولر




عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققاست گرجستان

محمد مشهد جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 21:28

همون بارسلونا شانسی لورکوزن شکست داد لورکوزن تو آلمان دروازه بارسارو به توپ بسته بودن رئال و بارسا هیچی نیستن فقط بزرگشون کردن تیم های المانی بهترین تیم های جهان هستن بایرن وولفسبورگ دورتموند لورکوزن و حتی شالکه بهترین تیمای آلمانن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد