وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: بایرن می‌تواند بارسا را شکست دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژابی آلونسو، هافبک بایرن مونیخ معتقد است که تیمش اگر روی فرم باشد می‌تواند بارسلونا را شکست دهد.   

 
شاگردان گواردیولا فصل گذشته در مجموع 5-3 مغلوب کاتالان‌ها شدند و در نوکمپ، 3-0 شکست خوردند. احتمال برخورد دو تیم در چمپیونزلیگ وجود دارد و آلونسو عنوان کرد که امسال تیمشان وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته داشت.
او گفت:" نمی‌دانم آنها شانس بیشتری نسبت به ماد ارند یا نه ولی شکی نیست که در حال حاضر آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. قبلا هم گفته ام که تا وقتی بیشتر بازیکنان تیم آماده هستند، فرق زیادی نسبت به سال گذشته داریم. فصل گذشته دو ماه آخر افتضاح بود و نتوانستیم رقابت خوبی داشته باشیم بنابراین اگر همه آماده باشند، شرایط متفاوت خواهد بود."
ژابی درباره احتمال قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ گفت:" هر چیزی در چمپیونزلیگ ممکن است تغییر کند. این یک هدف بزرگ برای آنهاست، همینطور که با اختلاف امتیازی که در لالیگا دارند، بردن آن خیلی دور از ذهن است. ولی رئال مادرید با بازیکنانی که دارد هر تیمی را می‌تواند شکست دهد زیرا آنها بارها ثابت کردند که چه بازیکنان بزرگی هستند."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد