وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: گوتزه اگر گل بزند یا پاس گل دهد، تیمش نمی‌بازد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکنی که قهرمانی جهان را به آلمان‌ها هدیه کرد، هرگاه که گلی زده یا پاس گلی داده، تیمش هیچگاه بازنده نشده است. 

 

هفته‌نامه کیکر در جدید‌ترین شماره خود گزارش قابل توجهی در مورد ماریو گوتسه منتشرکرده است. مهاجم ۲۳ ساله‌ای که در تیم بورسیادورتموند مطرح شد و با سن و سالی حدود ۱۷ سال بازی در تیم ملی آلمان را آغاز کرد و حتی ۲ سال قبل در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، زننده تک گل بازی بود که باعث فتح مسابقات شد.

گوتسه که اکنون بازیکن بایرن مونیخ محسوب می‌شود، در هفته‌ای که پشت سرگذاشت، دوره درخشانی را تجربه کرد.

در همین ارتباط کیکر عنوان کرد او در تیم ملی و بازی با ایتالیا گلزنی کرد و پاس گل داد. پس از آن در بازی شنبه شب با اینتراخت فرانکفورت از هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا، پاس گل به فرانک ریبری داد تا تک گل بازی را به ثمررساند.

این نشریه نوشت گوتسه در تمام سال‌های که برای دورتموند و بعد بایرن در بوندس‌لیگا توپ زده، ۴۷ پاس گل داده است. از این تعداد ۳۲ پاس گل متعلق به دورانی بود که برای بورسیا بازی می ‌کرد. در پیراهن بایرن نیز او اکنون ۱۵ پاس گل داده است.

کیکر همچنین افزود: نکته عجیب در مورد ماریو این است که هر وقت شروع به دادن پاس گل کرده، تیمش برده یا حداکثر مساوی کرده است. به این ترتیب در زمان‌های که او پاس گل داده، ۳۷ برد و ۴ تساوی کسب شده است.

نشریه معتبر همچنین به نکته جالب دیگری در مورد این مهاجم تکنیکی اشاره کرد. کیکر نوشت: ماریو حتی در زمان‌های هم که برای دورتموند در گذشته و بایرن در شرایط کنونی، گلزنی کرده، باز تیمش نباخته است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد