وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوت: نویر شخصیتی باورنکردنی دارد؛ بازی راحتی پیش روی بایرن نخواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یورگ بوت، که بازی در هر دو تیم بایرن مونیخ و بنفیکا را در کارنامه دارد راجع به این بازی صحبت کرد.   

 

به گزارش abendzeitung-muenchen، هانس یورگ بوت دروازه بان سابق بایرن مونیخ که سابقه بازی در بنفیکا را نیز دارد در مورد بازی حساس این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

آقای بوت شما تجربه بازی در بنفیکا در سال 2007 را داشته اید، نظرتان در مورد این تجربه چیست؟

’’ غالبا چیزهای مثبت  وجود داشت، این یک تجربه بزرگ در خارج از کشور برای من بود. البته این سال را یک دوره سخت ورزشی برای من نیز می تواان نامید، چون در یک فصل 3 مربی عوض کردیم اما با آمدن رییس جدید تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفت.
 ‘‘

به نظر شما بایرن کار راحتی مقابل بنفیکا پیش رو دارد یا اینگونه نیست؟

’’ بزرگترین خطر این است که بنفیکا را دست کم بگیرید. آنها باشگاهی توسعه یافته با بازیکنان بسیار خوب از آمریکای جنوبی هستند. آنخل دی ماریا و فابیو کونترائو از این تیم رشد پیدا کردند، بنفیکا بیهوده به این مرحله نرسیده است این عملکرد تصادفی نیست، آنها در سال های اخیر یکی از بهترین تیم های دنیا در بازی های بین المللی بوده اند. البته که بایرن شانس اول پیروزی است ولی این یک بازی ساده برای انها نخواهد بود.
 ‘‘

نظر شما در مورد مانوئل نویر چیست؟

’’ او در شالکه بسیار خوب بازی می کرد و با آمدن به باواریا یک گام عظیم برای پیشرفت برداشت. ما در سال اول حضور او در بایرن در کنار هم بودیم. او یک کاریزمای باورنکردنی دارد، او تاثیر زیادی در بازی دارد حتی اگر انتخابهای زیادی برایش وجود نداشته باشد. البته او توسط تیم نیز به خوبی پشتیبانی می شود. نویر یک تعادل خوب در همه جوانب دارد.
 ‘‘

آیا بازی های بایرن را دنبال می کنید؟

’’ من به طور منظم به ورزشگاه می روم، بعد از 20 سال فوتبال حرفه ای من هم چنان دنبال این ورزش هستم. بازی بایرن مقابل یوونتوس در آلیانز بودم و سه شنبه نیز به ورزشگاه خواهم رفت.
 ‘‘

در فکر بازگشت به فوتبال نیستید؟ در سال 2012 مدت کوتاهی در بخش جوانان بایرن فعالیت داشتید؟

’’ هر چیزی ممکن است، فوتبال همیشه من را وسوسه می کند و آینده قابل پیش بینی نیست.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد