وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد نایب رئیس دورتموند از یواخیم لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عدم دعوت شدن مارسل اشملتسر به تیم ملی آلمان برای نایب رئیس دورتموند قابل درک نیست.    
در پی عدم دعوت یواخیم لوو از دفاع چپ بروسیا دورتموند، هانس یواخیم واتسکه ،نایب رئیس این باشگاه، به نشریه "دی ولت" گفت:" آنچه که من ابدا نمی‌توانم درک کنم این است که به مارسل اشملسر هیچ نقشی در تیم ملی داده نشده است.
تیم ملی در تورنمنت پیش رو به بازیکنانی نیاز دارد که از تجربیات بین‌المللی برخوردار باشند؛ پس چه بازیکنی در دفاع چپ پیدا می‌کنید که بیشتر از او تجربه بین‌المللی اندوخته باشد؟ هیچ دلیلی در اثبات عدم شایستگی اشملسر برای ملی‌پوش شدن وجود ندارد؛ مخصوصا که او درفصل جاری نمایش‌های مقتدرانه و باثباتی از خود نشان داده است. فقط هم من نیستم که این موضوع برایم قابل درک نیست."
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
عقاب سفید دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 08:52

سلام
کاملا موافقم ، درحال حاضر اشملزر با توجه به شرایط بازی وآمادگی بدنی وچپ پا بودن بهترین
گزینه برای دفاع چپ میباشد.

پیمان دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:07

این واق واقو باز واق واق کرد

Mannschaft سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 12:37

آقا این چه حرفیه!!! راست میگه خوب با این وضع دفاعمون و آمادگی اشملزر، چرا نباید دعوت بشه بعد شکودران موصطفی دعوت میشه که کاملا یک بازیکن معمولیه، خدا وکیلی یه نگاه به بازیکنهای دعوت شده به دفاعمون بندازین: مدافعان: شکودران موصطفی، یوناتان تا، یوناس هکتور، امره جان، سباستین رودی، متس هوملس، ماتیاس گینتر، آنتونیو رودیگر.
یوناس هکتور و سباستین رودی جوان هستند و آینده دار، متس هوملز و جروم بوآتنگ هم اگه برسه مدافعان مطمئن ما هستند و زیاد رو بقیه اسامی نمیشه تکیه زد، آخه خط دفاع قهرمان جهان این باید باشه؟؟؟!!! به اعتقاد من فیلیپ لام به هر نحوی که شده باید برگرده و بواتنگ، بادشتوبر، هوودس، یانسن و اشملزر هم باید به دفاع اضافه بشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد