وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوبامیانگ: رقابت من با لواندوفسکی همچنان ادامه خواهد داشت

مصاحبه اوبامیانگ با سایت رسمی بوندسلیگا را با هم می خوانیم. 

 

با به ثمر رساندن 23مین گل خود در این فصل و کمک به بروسیا دورتموند برای شکست دادن وردربرمن، پیر امریک اوبامیانگ می خواهد که در بازی پنجشنبه شب مقابل لیورپول در لیگ اروپا، به یورگن کلوپ مربی سابق خود نشان دهد که چگونه در پست مهاجم نوک پیشرفت کرده است.

می توانی به ما بگویی اینکه دوباره می توانی یورگن کلوپ را ببینی چه معنایی برایت دارد و این مربی چه تاثیری در دوران حرفه ای تو داشته است؟

“برای ما این مسئله فوق العاده است. می توانیم به او نشان دهیم که چگونه عملکردی داریم. مطمئنا بازی بسیار دشواری برای ما خواهد بود. می خواهیم نشان دهیم که خیلی سخت تلاش می کنیم.
 

او چه کاری انجام داده است که تو به یکی از بهترین مهاجمان نوک اروپا تبدیل شده ای؟

“او تصمیم خیلی خوبی درباره من گرفت. کارکردن با او خیلی خوب بود. اگر من اکنون در  پست مهاجم بازی می کنم، به خاطر اوست و این بسیار خوب است.
 

وقتی که او را ببینی چه کاری انجام می دهی؟

“دراین باره مطمئن نیستم. شاید با او کمی آلمانی صحبت کنم؛ خواهیم دید.
 

بابت گلی که به ثمر رساندی تبریک می گویم. این پیروزی چقدر اهمیت داشت؟ اکنون شما به طور قطعی مجوز حضور در  فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا  را به دست آورده اید...

“این مهم است. بله، بازی دشواری در نیمه دوم داشتیم، چون که برمن دوگل به ثمر رساند و فکر می کنم که کمی متعحب شده بودیم. اما پس از آن به خوبی کار کردیم و بازی را بردیم و این واقعا عالی است.
 

به تازگی لحظات سختی را گذرانده ای. تو پدر بزرگت را از دست داده ای و روشن است که بسیار ناراحت بوده ای...

“خیلی سخت بود. من برای اولین بار به بارسلونا رفتم و سپس با او به سمت آفریقا پرواز داشتیم. این خیلی سخت بود، چون من با خانواده ام بودم، با پدرم، و می دانم که برای او نیز هضم این اتفاق مشکل بوده است. من همراه او بودم. در حال حاضر باید به زندگی ادامه دهیم و من به خاطر او سخت تلاش می کنم.
 

اوبا، فقط 2گل تا رسیدن به لواندوفسکی فاصله داری...

“این بسیار دشوار است که همیشه در تعقیب او باشم، اما خوب است. من واقعا بابت گلزنی دربازی امشب خوشحال هستم و این رقابت تاپایان ادامه خواهد داشت و خواهیم دید که برنده چه کسی است.
 

در حال حاضر اولین آفریقایی هستی که 22گل در یک فصل از بوندسلیگا به ثمر رسانده است....

“بله این یک افتخار بسیار بزرگ است. پیش از من این رکورد در دست {پاپیس دمبا} سیسه بود. خیلی خوشحال هستم. نام خود را در تاریخ قرار داده ام و این بسیار خوب است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد