وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارش تمرین امروز بایرن مونیخ؛ نویر: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ بعد از بازی های ملی امروز اولین جلسه تمرینی خود را با حضور تمامی ملی پوشان خود برگزار کرد.   

 

فیلیپ لام بسیار خندان، سباستین روده مشغول بازی گوشی و توماس مولر به همان سادگی توماس مولر بود.به گزارش fcbayern، بایرن مونیخ اولین تمرین خود بعد از پایان بازی های ملی را در روز پنجشنبه برای آماده سازی به منظور هفته ای پر هیجان آغاز نمود. غول های باواریا در 3 هفته پیش رو در میان هفته نیز بازی خواهند داشت و این یعنی شروع یک هیجان زیاد. مانوئل نویر که بخاطر ناراحتی معده اردوی مانشافت را ترک نموده بود در مورد بازی های پیش روی بایرن گفت:

’’ هر بازی تقریبا برای ما حکم فینال را خواهد داشت، ما بر لبه تیغ هستیم و باید در بازی های پیش رو بسیار جدی باشیم.
 ‘‘

جاشوا کیمیش هم که به علت مشکلات عضلانی اردوی تیم زیر 21 ساله های آلمان را ترک کرده بود برای دیدار با فرانکفورت در روز شنبه مشکلی نخواهد داشت. دیگر ستارهای بایرن نیز بدون هیچ گونه مشکلی از بازیهای ملی بازگشتند، تیاگو، لواندوفسکی، مولر، گوتزه، کوستا، کومان، آلابا به همراه آرتورو ویدال تمرینات انفرادی کردند و مهدی بنعطیه که دچار مشکلات عضلانی شده بود توانست تمرین سبکی انجام دهد. به غیر از باداشتوبر و بواتنگ، فقط آرین روبن به دلیل مصدومیت کشاله ران در بازی با فرانکفورت در دسترس نخواهد بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 11:52

مصدومیت روبن خیلی دردناک خواهد بود ولی همین که بقیه سالمن جای شکرش باقیه,به نظرم بد نیس جلوی فرانکفورت اولریش دروازه وایسته بخاطر ناراحتی نویر و اینکه یه چیزی هم ببینیم ازش

یونس جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 13:36 http://bayern.blogsky.com

بچه ها وضعیت مارتینز چه جوره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد