وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوفون: نویر سبک جدیدی را به وجود نیاورده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دروازه بان باتجربه یوونتوس می گوید بر خلاف تصورات بسیاری از اهالی فوتبال، مانوئل نویر سبک جدیدی را در دروزاه بانی خلق نکرده است.   

 
جی جی بوفون، دروازه بان یوونتوس، در گفت و گویی جالب توجه تاکید کرد که مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، سبک جدید و خاصی را در دروازه بانی خلق نکرده است.

قهرمان جهان در سال 2006 گفت:" آنچه نویر در حال حاضر انجام می دهد، من در باشگاه پارما زیر نظر مالسانی انجام دادم و توانستیم عنوان قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، کوپا ایتالیا و جام یوفا را کسب کنیم. من همواره استعداد خوبی در بازی با پا داشته ام. در حقیقت چنین سبکی توسط بارسلونا یک دهه قبل وارد بازی شد و آن ها توانستند دروازه بانان را در طول بازی بیشتر درگیر کنند."

جی جی بوفون در ادامه به انتقاد از جو سنگینی که پیرامون دروازه بانان در فوتبال ایتالیا وجود دارد، پرداخت:" اگر ما دروازه بانان 100 مهار موفق داشته باشیم و تنها در یک توپ دچار اشتباه شویم، در طول هفته همه در مورد همان یک اشتباه ما صحبت می کنند و این مساله شما را آزرده خاطر می کند."
 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
امیر مونیخی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 02:19

شما تو الیانز هشتا خوردی

یک بایرنی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 02:33

باااش شما درست میگی

جواد جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 11:20

اخه تو صدتا سیو هم نداشتی همشو گل خوردی

سعید بایرنی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 11:58

حسادت خوب چیزی نیست سولاخ

shabnavard جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 13:00

صدای من بهش نمیرسه ولی یکی نیست بهش بگه اگه خودت قبلاً این سبکو بازی میکردی و قبلاً توو بارسلونا ایجاد شده بود چرا الان خودت این سبکو بازی نمیکنی و چرا دروازه بانایی که ما یادمون میاد تو بارسلونا از زمان رود هسب هلندی تا قبل از تراشتگن این سبکو بازی نمیکردن.
تراشتگنم چون آلمانیه و آلمان فوتبالشو شروع کرده نصفه و نیمه این سبکو بازی میکنه ولی تو این کار (سوئیپری) قابل مقایسه با نویر نیست.
کلاً چون ایتالیا دروازه بان خوب کم داره بوفون هنوز رو بورسه اگه تو آلمان بود چند سال پیش حیا کرده بود و فوتبالو رها کرده بود. از الیور کان که بهتر نبوده و نیست. این چند سال اخیرم گلای بد کم نخورده ولی همه بخاطر سن و سالش بهش احترام میذارن.

علی رسولی جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 20:42

اینجاست که میگن اونجای یارو سوخته ها . مرتیگه چلغوز به کار خودت بپرداز . حالا که تیمت حذف شده فقط میتونی فک بزنی . تو ، توعمرت یکبار مثل نویر تا وسطهای زمین بیا اونجوری بپر و باسر توپ و دفع کن بنظر من بهترین دروازه بان تاریخ باش . آخه اینکاره نیستی .

حنانه جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 23:03

با این سن و سالت خجالت نمیکشی حسودی میکنی مرد گنده

علی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 12:50

اااااااب حسود

مهدی شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 14:02

انصافا تو در حدی هستی که بخوای درباره سبک نویر حرف بزنی.اون تراشتگن که این قدر ادعا داره دوبار از وسط زمین دروازه شو باز کردن و دیگه جلو نمیاد. نویر توی سبک خودش حرف نداره.به امید سه گانه

نوید شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 14:31

دوازبان خوبی بودی یا شاید هم هستی ...ولی یادش رفته که بعد از یورو که بازی دوستانه یک بر یک شد با خوشحالی گفت که رکورد نباختن به مانشافت حفظ شد ...ولی نمیدونم بعد از باخت با 4 گل چی تو ذهنش گذشت؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد