وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ، رقیب غول های دنیا برای جذب مدافع بنفیکا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نیز به جمع مشتریان مدافع بنفیکا پیوست.   

 

به گزارش manchestereveningnews، منچستر یونایتد خواهان ادامه همکاری با خورخه مندس، مدیر برنامه های معروف نقل و انتقالات بازیکنان است. او در ترانسفر بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو،پپه و فابیو کونترائو نقش اصلی را ایفا کرده و اکنون مدافع بنفیکا، رناتو سانچس را برای نقل و انتقال به باشگاهی بزرگ هدایت می کند. منچستر در راه این انتقال رقیبان بزرگی همچون بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا را بر سر راه خود می بیند. سانچس، در این فصل در 15 بازی برای بنفیکا 2 گل به ثمر رسانده است و قیمت فروش او از جانب این باشگاه 46 میلیون یورو اعلام شده است.

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:25

به خدا به پیر به پیغمبر قسم ما به این بازیکنا احتیاجی نداریم جای اینا باید استعداد بیاریم برای تیم ملی پرورش بدیم فرانسه رو نگاه کنین تو هرتیم موفق دنیا الان حداقل یه فرانسوی بازی میکنه و قطعا جواب این پرورش استعدادشونو خواهند گرفت پس چرا ما به بایرن یه مدافع خوب نیاریم پرورش بدیم؟بواتنگ الان 27سالشه بعد جام جهانی 2018 دیگ اون کارایی گذشته رو نخواهد داشت پس از همین حالا یکی باید بیاد که وقتی بواتنگ و هوملس و بقیه رفتن به جاش نشونده بشه

یونس چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:37 http://bayern.blogsky.com

آره منم موافقم که این بازیکنا و با این قیمت های گزاف به درد بایرن نمیخورن

امید بایرنی چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:56

عمرا بیاد بایرن 46میلیون بایرن برا نیمار45میلیون نداد بعد برا این یارو اینقده پول بده

محمد چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 23:21

نمیدونم چرا این تفکر داره تو بایرن جا میافتع، تو ترکیب تیم یوپ کبیر چند نفر از آکادمی بایرن بودن؟؟؟ بد اشتوبر، آلابا، کروس، لام، شوآینی و مولر.. از سال ۲۰۱۲ که اولین خزید گرون رو با آوردن مارتینز انجام دادیم سال بعد گوتسه، سال بعد تیاگو و خلاصه نمیدونم رسیدیم به برنات و ژابی.. یجورایی تیم بی هویت شده، مگه بارسلونا میاد هیچ وقت شاکله تیمش رو روی بازیکنای غیر لاماسیایی ببنده؟؟؟ تازه این خزیدهای ما مگه چقد موثر بودن؟؟ گوتسه چقد بازی کرده؟ مارتینز که کلا مصدومه، تیاگو هم کم مصدوم نشده. یه زکانی شاکله و اساس تیم رو آلمانی ها یا بازیکنای پرورش یافته آکادمی بود کمبودهامون رو میومدیم با امثال روبن و ریبری و بو آتنگ برطرف میکردیم. اما الان مدتهاست آکادمی تعطیل شده و این نه تنها برای بایرن بده که برای فوتبال ملی آلمان هم خطرناک و مضره.

Führer پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 02:00

یه مشت آدم مزخرف وقتی میگیم بایرن باید آلمانی باشه به یه جاییشون فشار میاد! و دیسلایک میدن و دم از چرت و پرتهایی میزنن که یک مشت آدم بی هویت یادشون داده..این جماعت گیج نمیدونن که هویت بایرن باید آلمانی باشه و امثال شواین اشتایگر و مولر و کروس و گوتسه به این تیم هویت میدن نه یه مشت بازیکن درپیت به دردنخور غیر آلمانی...همین روده اگه این پپ مزخرف بهش بازی میداد الان ملی پوش بود و از امثال این بالعربی سیاه بهتر بود در تیم ملی آلمان..ل ع ن ت بر بی غیرتی یه سری آدمهای نفهم

پارسا مونیخ پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 11:16

لطفا نژاد پرستانه رفتار نکن بلعربی هم آلمانیه هم خوب بازی میکنه سیاهم نیست فقط پوستش یکم تیره هست

Führer پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 12:01

نژادپرستی سعادته..کی بهت گفته خوب نیست؟ قرار نیست که هر مهاجری ادعای ملیت آلمانی کنه..خون مهمه نه تابعیت..

Bayern<3 پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 12:45

تو یه جوری حرف میزنی انگار خودت المانی هستی؟؟!! این مزخرفات رو که هم المان هم ایران اریایی هستن هم بریز دور. اونا المانین تو ایرانی.

Führer پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 13:13

تو نه شما...بی ادبی نکن.شماره بذار ببینم چی بلغور میکنی؟

Führer پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 13:15

قرار بود بازی این جماعت غیر آلمانی رو ببینیم که طرفدار تیمهای آفریقایی و آسیایی میشدیم!

Bayern<3 پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 13:46

چند سالته شمااااا ؟

ahmad پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 14:47

هرکسی که بتونه به بایرن کمک کنه خوبه. ریبری و روبن آلمانی نیستن. نویر از اکادمی بایرن نیست. ولی ستون بایرنن. فنبویتن و البرو ماکای رو فراموش کردی؟؟ اسی کوفور چطور؟؟ لوسیو؟؟ بایرن یک باشگاه بین المللیه . اونقدر به تیم ملی خدمت کرد که 10 سال تیم درجه دو بود. از سال 2002 تا 2009.
المان به باشگاه بزرگ نیاز داره و بایرن داره این میولیت رو یدک میکشه.پس لطفا منطقی باشید. بازیکن خوب لازم داریم نه صرفا المانی و اکادمیک بایرنی

پارسا مونیخ پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 14:59

کاملا با حرفت موافقم احمد
کیا میگن کاستا و کومان بد بازی میکنن کاستا آلمانی نیست ولی اگه نبود بایرن مقابل یوونتوس سعود نمی کرد همینطور تیاگو اگه نبود بایرن 5 تا میزد به وردربرمن یا مقابل بوخوم امکان داشت ببازیم

ahmad پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 15:28

متاسفانه بعضی دوستان فنی مسائل رو درنظر نمی گیرن و به تعصب صحبت می کنن. اگر دفت کردین هرچی جنگ و دعوا دارن با اینه که فلان بازیکن اسپانیاییه.

امار تیاگو در سال اول حضورش 15 برد داشت باین و وقتی مصدوم شد بدبهتیامون شروع شد و تو نیمه نهایی باختیم.

مارتینز که از یک المانی هم متعصبتره طوری که سالی 3 میلیون از دسمزدش رو بخشید تا رقم انتقالش از 40 میلیون بشه همون مبلغ 28 میلیون که بایرن می هواست.

النسو با وجود جند اشتباه انگشت شمار بازهم نظم خیلی زیادی به تیم داد. حداقل میشه برای یک ال روش خساب کرد و خداقل مصدومیت و افت رو داره.

المانیهای زیادی خریدیم که از برنات هم کمتر بودن. دایسلر و.... پس واقعبین باشیم.

با تعصب میشیم زنگ تفریح اروپا میسشم مثل لورکوزن و شالکه. با هزینه میشیم غول مثل رئال و بارسا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد