وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: گوتزه بازیکنی با توانایی های خارق العاده است؛ از بازی خوب او راضی هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلوپ تمامی شایعات مربوط به حضور گوتزه در لیورپول را رد کرده است و او را بازیکنی با توانایی های خارق العاده خوانده است.    

به گزارش espn، ماریو گوتزه 23 ساله فصل سختی را در بایرن مونیخ سپری می کند و از زمان رهایی از بند مصدومیت تنها در یکی از 8 بازی رسمی به میدان رفته است. ملی پوش تیم ملی آلمان که با مبلغ 37 میلیون یورو در سال 2013 از بروسیا دورتموند به بایرن مونیخ آمد تا 2017 با این تیم قرارداد دارد.

ماریو گوتزه که هنوز هم با کلوپ در تماس است، دیشب در پیروزی 4-1 آلمان مقابل ایتالیا یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند و پس از بازی به خبرنگاران گفت بهتر است به جای صحبت در مورد آینده روی حال تمرکز کند.

در حالی که در آلمان صحبت ها حاکی از بازگشت گوتزه به باشگاه دوران بچگی اش یعنی دورتموند است، رسانه های انگلیسی احتمال پیوستن او به مربی سابق را نیز مطرح کرده اند. در همین راستا یورگن کلوپ در مصاحبه با خبرنگاران آلمانی از صحبت در مورد این شایعات سر باز زد و گفت ترجیح می دهد در مورد ماتیپ، بازیکنی که فصل آینده از شالکه به لیورپول خواهد آمد صحبت کند. کلوپ گفت:

’’ می توانیم در مورد ماتیپ یا بازیکن دیگری صحبت کنیم، اما ماریو نه. من از بازی خوب او مقابل ایتالیا خوشحال هستم اما هیچ چیزی برای افزودن ندارم. او بازیکنی با توانایی های خارق العاده است و می خواهد پس از 4 ماه دوری از میادین به فرم خوب خود باز گردد.
 ‘‘

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 18:28

ای کاش یورگن کمی صبر میکرد و دندون رو جگر میذاشت. اونوقت میتونستیم فصبچل بعد اون رو با گرمکن سرخ بایرن توی آلیانس ببینیم. با این همه باز هم مربی خوب و بزرگی داره جانشین پپ میشه. گوتزه هم بهتره برای پیشرفت فوتبالش از بایرن بره. چون من اون جنگدگی لازم برای حضور در ترکیب اصلیه ابر باشگاهی مثل بایرن رو‌تو پسر محجوب و محبوب ژرمن ها ندیدم.

آروین چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 21:16

گوتزه بازیکن خیلی خوبیه و این رو بارها نشون داده ولی باید بره چون بازی بهش نمیدن و حیفه که اینجوری خراب بشه.

Navid Bayern Lover چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:27

برای پپ متاسفم که که همچین جواهری رو نادیده میگیره فقط امیدوارم با اومدن آنجلوتی اون یه نگاه دیگ نسبت به گوتزه داشته باشه و بمونه حیفه حیفه بخدا گوتزه بره حیفه

tarafdar چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:59

کلوپ هم میخواد گوتزه تو بایرن بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد