وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش گوتزه به انتقاد مهمت شول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه بازیکن باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان موفق شد تا در دیدار دوستانه آلمان و ایتالیا گلزنی کند.   

 

به نقل ازSPORT1، مهمت شول بازیکن اسبق بایرن مونیخ، شب گذشته دست به انتقاد از ماریو گوتزه زده بود و بیان کرده بود که گوتزه باید بیشتر تمرین و تلاش کند.

گوتزه که این روزها فرصت چندانی از جانب پپ گواردیولا برای حضور در زمین پیدا نمی کند؛ شب گذشته با گلزنی در برابر تیم ملی ایتالیا پاسخ انتقادات و همچنین اعتماد یوآخیم لوو را داد.

این بازیکن پس از اینکه از انتقاد مهمت شول در رابطه با خود آگاه شد اظهار داشت:

’’ او گفته است که من باید بیشتر تمرین کنم؟
 مگر او در تمرین های ما حضور داشته؟
 به نظر خودم من به اندازه کافی تمرین و تلاش می کنم.
 ‘‘

وی در ادامه بحث در رابطه با شول را ادامه نداد و در رابطه با دیدار آلمان در برابر ایتالیا اظهار داشت:

’’ احساس خیلی خوبی دارم. پس از رهایی از مصدومیت زانو این برد برابر ایتالیا آن هم در آلیانتس آرنا اوقات خوشی را برایم رقم زد.
 ‘‘

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
یونس چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 22:29 http://bayern.blogsky.com

گوتزه حواست باشه با مهمت شول درست صحبت کنیا. مهمت عزیزمه

تنها شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 15:48

مثلا اگه درست صحبت نکنه چیکار میخوای بکنی؟؟؟؟؟؟
خوبه مهمت شول اول زر زیادی زده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد