وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با روی ماکای، زننده سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان به رئال مادرید

روی ماکای، از سال 1993 تا 2010 برای پنج باشگاه بازی کرده است. او در 18 سالگی اولین بازی خود را برای تیم ویتسه آرنهم هلند انجام داد، تنریف، لاکرونیا، بایرن مونیخ و فاینورد دیگر تیم هایی بوده اند که او در آنها بازی کرده است. به گزارش fussball.news، ماکای که در 129 بازی خود برای بایرن مونیخ 78 گل به ثمر رسانده مصاحبه مفصلی انجام داده است که با هم مرور می کنیم. 

 

آقای ماکای امروز در فاینورد به عنوان مربی نوجوانان فاینورد فعالیت دارید، آیا می خواهید آنها را به گلزنهایی تمام عیار تبدیل کنید؟

’’ (می خندد) من مربی بخش مهاجمین در باشگاه بزرگسالان و مربی تیم نوجوانان فاینورد در سال جدید هستم، من در این پست به صورت جداگانه می خواهم هر مهاجم را به بازیکن بهتری تبدیل نمایم.
 ‘‘

شما چطور مربی هستید؟ مانند هیتسفلد یا مانند ماگات؟

’’ سوال بسیار خوبی است ولی بسیار دشوار است خودم در این مورد قضاوت کنم.
 ‘‘

فلیکس ماگات در بین مردم به مربی ای سخت گیر معروف است در این باره چه نظری دارید؟

’’ من با او به خوبی کار کردم و رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم. او مربی، بسیاری از بازیکنان معروف بوده و از نظر من همه چیز در زمان او در بایرن نرمال بود.
 ‘‘

آیا بایرن با پپ می تواند 3 گانه را فتح کند؟

’’ من به این امر امیدوارم، اما با حضور تیم هایی مانند بارسلونا و رئال در این رقابتها قهرمانی بسیار دشوار است.
 ‘‘

بسیاری آنجلوتی را یک جانشین خوب برای گواردیولا می دانند، چرا؟

’’ آنجلوتی کوله باری از تجربه دارد، او در رئال بسیار خوب کار کرد و فوتبال زیبایی بازی می کردند. کارلتو یک جانشین بسیار خوب برای پپ است.
 ‘‘

آنجلوتی یک مرد خانواده است، شما چگونه زندگی می کنید؟

’’ من هم در روتردام در کنار خانواده ام هستم و در این شهر بسیار راحت هستیم.
 ‘‘

شما در سال 2003-2004 با قیمت بالای 19.7 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوستید، آیا رقم زیادی در آن زمان نبود؟

’’ نه زیاد، وقتی مطمئن هستید بازیکن ارزش این قیمت را دارد.
 ‘‘

چقدر بازیهای بایرن را دنبال می کنید؟

’’ من همیشه بازی های بایرن را از تلویزیون می بینم و گاه به گاه برای دیدن بازی آنها از نزدیک، به آلیانز می روم.
 ‘‘

در سالهای 2005 و 2006 شما با ماگات در هردو سال توانستید هم فاتح لیگ و هم فاتح جام حذفی شوید، این سالها چگونه بود؟

’’ بسیار خوب بود، شما وقتی برنده عنوان می شوید همیشه خوب است. این سالها فوق العاده بود.
 ‘‘

وقتی به عقب برمی گردید آن زمان در مونیخ اوضاع برایتان چگونه بود؟

’’ این یک زمان فوق العاده بود، برای خانواده ام نیز مونیخ بسیار خوب بود. چه از لحاظ ورزشی و چه از لحاظ خصوصی. الان هم به مونیخ می روم همین احساس خوب را دارم.
 ‘‘

سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان را در ثانیه 10.3 مقابل رئال به ثمر رساندید، آیا به این موضوع افتخار می کنید؟

’’ این بسیار خوب بود، و مهم تر اینکه توانستیم در دو بازی رفت و برگشت پیروز شویم(در مجموع).
 ‘‘

چرا بایرن را با اینکه 16 گل به ثمر رسانده بودید ترک کردید؟

’’ بعد از یک فصل بد، باشگاه در فصل جدید به دنبال تغییر بود، آنها کلوزه و تونی را خریده بودند و 2 گزینه پیش روی من بود، ماندن و نشستن بر روی نیمکت و خروج از بایرن.
 ‘‘

شما سال 2010 به بازیگری خود پایان دادید بهترین خاطره زندگی ورزشی شما چه بوده است؟

’’ خوب معلوم است قهرمانی با دپورتیو لاکرونیا.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد