وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس جایزه بهترین گل ملی آلمان را دریافت خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جایزه مارکو رویس به وسیله دو تن از هواداران رسمی تیم ملی آلمان اعلام شد.  

مارکو رویس جایزه بهترین گل ملی آلمان را پیش از دیدار دوستانه تیم ملی آلمان و ایتالیا دریافت خواهد کرد. دو تن از اعضای باشگاه هواداران تیم ملی آلمان به نام‌های یوتا کراس و وولفگانگ انگلهارت عصر دوشنبه با حضور در آخرین تمرین قبل از بازی دوستانه با لاجوردی پوشان ایتالیا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا، انتخاب مهاجم بورسیادورتموند به عنوان زننده بهترین گل در رده ملی در سال 2015 را به وی ابلاغ کردند.

مارکو رویس در این باره گفت:

“خیلی خوشحالم که مقامی مشابه با دوست خوبم ماریو گوتزه کسب می‌کنم. او نیز در سال 2014 این عنوان را به دست آورده بود. گل من هم به اهمیت گل گوتزه بود (می‌خندد). ولی اگر بخواهم جدی در مورد این قضیه صحبت کنم، باید به نقش پررنگ سامی خدیرا روی این گل اشاره کنم.
 

در نظرسنجی که از طرف باشگاه هواداران تیم ملی آلمان انجام شد، گل مارکو رویس به استرالیا با 35.8% آرا بهترین گل انتخاب شد. بعد از وی هم ماریو گوتزه با گل مقابل لهستان که باعث پیروزی 2-0 آلمان‌ها شد، با 27.2 % انتخاب دوم و همچنین گل توماس مولر در همان بازی به عنوان گل اول دیدار مقابل لهستان با 14.8% به عنوان گل منتخب سوم برگزیده شد.

 

بهترین گل‌های ملی سال‌های اخیر تیم ملی آلمان به انتخاب هواداران:

مارکو رویس (1-0 مقابل استرالیا) سال 2015
ماریو گوتزه (1-0 مقابل آرژانتین) سال 2014
سامی خدیرا (2-1 مقابل فرانسه) سال 2013

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 01:10

تبریک...آروم شدیم...طلسم شکست...حالادیگه تو نیمه نهایی روبرو ایتالیا استرس نداریم....رودیگر و هوملس عالی بودن.

شبنورد چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 02:58

آقا نوید شما همونی نیستی که بعد بازی با انگلیس به یواخیم لوو فحش میدادی؟
این بازی ها همه دوستانه هستن و زیاد نمیشه روی نتیجشون حساب باز کرد. امیدوارم آلمان در یوررو به فرم ایده آل برسه ولی در هر صورت یواخیم لوو کسی هست که آلمانو قهرمان جهان کرده و بهترین مربی سال 2014 قطعاً از تو بیشتر میفهمه و حقش نبود بهش فحش بدی. البته روح خودش هم که از فحشات با خبر نشد، فقط ناراحتیش برای طرفدارای صبور مانشافت باقی موند که در بین خودشون کسی مثل تو رو دارن.
درست یادم نیست شما بودی یا کس دیگه، به هر حال برای همچین شخصی متاسفم.

نوید چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 08:40

واسه خودت متاسف باش گفتم که اگر بازی سال 82 آلمان /فرانسه رو با تاخیر چند ساعته دیدی با من بحث کنت.....برو کامنت های منو بخون از 10 خرداد تا روزی که 2014 شروع شد یعنی تقریبا 10 روز قبل از بازی ها بعد میفهمی من آلمانی هستم یا شما...باخت به انگلیس واسه آلمان ها قابل هضم نیست.....انگلیس رو باید همیشه ببریم...واسه بی تعصب ها متاسف باش بچه جان

نوید چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 08:49

کسی مثل من که بعد از باخت به اسپانیا تا صبح بیدار بودم و نرفتم امتحان مهمی رو بدهم...شما واسه من متاسف نباش...کامنت اینجوری هم نزارید.....اگر تونستی یک بار بتونی با تمام انرژی یک حدس درست بزنی اون موقع شیفته آلمان هستی..مثل من که دو ماه قبل از جام جهانی 2014با اعتقاد راسخ گفتم کلوزه روبرو برزیل رکورد میشکنه اونم در نیمه نهایی برو بخون بعد خودت رو از من آلمانی تر بدونید......شما طرفدار آلمان شدی چون قهرمان 2014 شد...در ضمن سیاست مدیران فوتبال آلمان باعث قهرمانی ها شده پس نگو سرمربی تنها نقش داره.....شما به من بگو اریک دورم چپ پاست یا راست پا واینکه مانیاس گینتر تو کدوم پست هامیتونه بازی کنه لارس بندر دفاع هستش یا اسون؟کدومشون هافبک دفاعی تخصصیه؟؟؟؟در حد من نیستید که بخوای متاسف باشی....باخت به انگلیس با سرمربیگری بکن بایر هم غیر قابل تحمله میفهید اینو ؟حتی در مسابقه هندبال....واسه من کامنت نزارید....واسه علایق شخصیتون کامنت بزارید ...من نظر خودم رو میگم به کسی هم ربطی نداره....پس شما هم نظر خودت رو بگو ....شما مثل رضا روحانی تو استیج هستی که آخرش کرکره رو کشید پایین

شبنورد چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 09:40

شما با این همه ادعا میتونید برای بقیه الگو باشید نه اینکه بیاید با فحش اونم فحشایی که از همین صفحه دورتر نمیرن بزرگیتونو نشون بدی. حالا یعنی شما شانس آوردی که زودتر از من وارد این دنیا شدی که آلمان فرانسه سال 82 رو دیدی؟ یا این مورد جز برتری های شما هست؟ زودتر یا دیرتر دنیا اومدن مگه دست خودتون بوده؟ نکنه قبل از دنیا اومدن داشتین دعا میکردین هر چه زودتر دنیا بیاید با ملیت آلمانی؟ از اینا گذشته، فکر نمیکنم 20 سال طرفداری کردن از آلمان کم باشه. من از 96 طرفدار آلمان بودم، البته قبل از قهرمانی در یورو و طرفداریم به بعد از 2014 مربوط نمیشه.
/// اگه حدس درست اونم فقط یکبار نشانه آلمانی بودن یا شیفتگی به آلمانه پس باید بگم قبل از شما جک و جونورهای دیگه ای هم نتیجه بازی ها رو حدس میزدن./// در مورد اینکه گفتی آلمانو یواخیم لوو قهرمان نکرد و برنامه های فدراسیونشون بود باید بگم همین برنامه ها و برنامه ریزها که البته سطح شعورشون از من و تو بیشتره نظر دادن همین یواخیم لوویی رو نیمکت بشینه که شما بعد یه بازی دوستانه به فحش میبندیش./// آلمان و آلمانی به صبور بودن و منطقی بودن مشهورن و ناامیدی براشون معنایی نداره، شما به شیوه ایرانی ها طرفداری می کنی که نرفتی امتحانتو بدی و گمانم ضررشو هم دیدی. /// اگه منطقی باشی میفهمی که باخت تو بازی دوستانه بهتر از باخت تو بازی رسمیه، البته همه دلشون میخواست ببریم ولی خب نشد. انگلیس نفراتش کاملتر بود، آلمان ولی بازیکنای اصلیش نبودن، تعویضم داشتیم چون تعویضی ها هم باید محک بخورن. دیشبم ایتالیا خیلی از نفرات اصلیشو نداشت و همونطور که تو کامنت قبلی گفتم زیاد نمیشه رو نتیجه این بازیها حساب باز کرد. امیدوارم تو بازی های رسمی همه رو ببریم از جمله انگلیس و ایتالیا./// اگر قراره نظر شما به کسی ربطی نداشته باشه پس نظرتو پیش خودت نگه دار و اینجا ننویس. به خدا قباحت داره اینجور طرفداری کردن، با این سن و این ادعا با یه باخت فحش میدی و با یه برد تعریف میکنی و تو بازی های دوستانه دنبال شکستن طلسم هستی./// شما میتونی حتی الگوی خیلی ها باشی اگه آلمانی تر طرفداری کنی یعنی با صبر و حوصله و با لحن بهتری. /// اصلاً اگه کاسه صبر همون مدیران فوتبالی آلمان به اندازه کاسه صبر شما گنجایش داشت که یواخیم لوو رو بعد یورو 2008 یا نهایتاً بعد جام جهانی 2010 اخراجش میکردن. ولی صبور بودن و نتیجشم گرفتن.

اکبرماتئوس چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 09:44

سلام دوستان
لطفا بحث و جدل نکنید
فعلا از این برد روحیه بخش لذت ببرید.

نوید چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 10:00

بله صبر خویه و همین صبر باعث قهرمانی شد و قهرمانی های دیگه ای هم میاره.....ولی من همون روز هم گفتم که از روی عصبانیت و اینکه به انگلیس حساسم توهین کردم...اولین بار هم بود که توهین میکردم...در طول بازی حرص خوردم و بعد از اینکه دو گل زدیم و تعویض ها انجام گرفت دقیقا یه حسی به من گفت این بازی رو می بازیم...و همینطور شد....عصبانیتم رو دو تا موضوع شدت گرفت که یکیش استفاده از رودیگر در دفاع میانی و همچنین بیرون آوردن هوملس بود....اگر در ده تا بازی دوستانه با تیم های دیگه ببازیم من اصلا بحثی نمیکنم...ولی انگلیسی ها یک شعاری دارن که در طول بازی این شعار رو بارها تکرار کردن که دو تا جنگ جهانی رو بردیم این سومیشه...این شعار رو چند بار تکرار کردن و از این عصبانی شدم که نباید یواخیم لو ترکیب رو اینجوری میچید روبروی انگلیسی ها...در ضمن هیچ جک و جونوری تا قبل از 2010 وجود نداشت که حدس بزنه...و من به شما توهین نکردم که حالا با جک و جونور توهین کنی من به خاطر علاقه شدید به آلمان فقط و فقط روی بازی های این کشور مخصوصا فوتبال صحبت و حدس میزنم...به هر حال از شانس خوبم نتیجه بازی با پرتغال/رویارویی با فرانسه /نتیجه بازی با آرژانتین و رویارویی با برزیل و رکورد زنی کلوزه رو درست حدس زدم دز همین سایت هم با یک شخصی به نام علیرضا قرار گذاشتنم اگر آلمان قهرمان نشد دیگه کامنت نزارم..الان هم با شما بحث ندارم اینکه بعد از 96 طرفدار شدی گویای همه چیز هست ...ولی بدانید که من واقعا کنترل رو از دست دادم و میخواستم یه جوری خودم رو خالی کنم و به لو توهین شد....طرفدار آلمان اصلا شکست و حذف در بدترین شرایط تیمی هم تو کتش نمیره من که اینطوری هستم .

نوید چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 10:08

اینکه در واقع نباید اینجوری میشد...شما ببین من کجا تا الان بعد از باخت به ایرلند/فرانسه/لهستان توهین کردم؟انگلیس هم دلیلش رو گفتم...اونها بسیار عقده ای هستن و دوستانه سرشون نمیشه...من سال 2010 بعد از برد 4بر 1شصت نفر رو شام دادم و پارتی گرفتم ...اینو گفتم که بدانید من فقط بازی با انگلیس بی منطق هستم و اگر یک تنیسور هم به یک انگلیسی ببازه دپرس میشم......و اینکه ایتالیا دو تا بازی کن تاثیر گذارش رو نداشت ده روسی و چیلینی...المان واسش فرق نمیکمه که کروس تو زمین باشه یا گوندوگان یا خدیرا یا اشتایگر و مثلا شورله باشه یا رویس یا دراکسلر همه عالی هستن ولی در پست تخصصی خودشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد