وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: ایتالیا تهدیدی کاملاً متفاوت برای آلمان خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور بیرهوف، ستاره سابق تیم ملی آلمان و مدیرفعلی این تیم، معتقد است که ایتالیا تهدیدی کاملاً متفاوت برای آن ها خواهد بود.  

 

تیم ملی آلمان فرداشب در آلیانس آرنا به مصاف تیم ملی ایتالیا خواهد رفت. شکست هفته گذشته مقابل انگلیس باعث تحت فشار قرارگرفتن آلمان توسط رسانه های داخلی قرار گرفته است. بیرهوف در این خصوص گفت:

“این بازی درست به سختی بازی دوستانه نخستمان مقابل انگلیس است، امّا ایتالیا کاملاً متفاوت بازی می کند. اگر انگلیس در ضدحمله خیلی سریع بود، ایتالیا در کنار آن، سازمان یافته و با نظم تاکتیکی بالایی بازی خواهد کرد. این را می توانید در دو بازی دوستانه اخیر آن ها مقابل رومانی و اسپانیا ببینید. سبک بازی آن ها بر روی سازماندهی خوب و تاکتیک های بهبود یافته ایتالیایی بنا شده است. امیدواریم، بتوانیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و موقعیت کمی به ایتالیا بدهیم.
 

بیرهوف معتقد است آلمان باید از شکست مقابل انگلیس نکات مثبت را ببند:

“به عنوان تیم ملی آلمان ما همیشه فشار را احساس کرده ایم، چراکه در خانه باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم، به خصوص اینکه شما می خواهید مقابل انگلیس یا ایتالیا به پیروزی برسید. به نظرم باید روی نکات مثبت توجه کنیم. هنوز هم جا برای پیشرفت وجود دارد، درست است روی کاغذ تیمی ممکن است ضعیف باشد، امّا وقتی مانند یک تیم بازی کند برای شما دردسر ساز می شود.  انگلیس ما را شگفت زده نکرد، سبک بازی آن ها باعث شد کاملاً انتظار چنین بازی داشته باشیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد