وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شورله: دیدارهای برابر انگلیس و ایتالیا عادی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندره شورله، مهاجم سریع تیم ملی آلمان در مورد شکست مقابل انگلیس و دیدار برابر ایتالیا صحبت کرد.   

 

آندره شورله مهاجم موثر تیم ملی آلمان در مورد شکست 3-2 مقابل انگلستان و دیدار پیش رو با ایتالیا با وبسایت رسمی wolfsburg، صحبت کرد.

بعد از شکست مقابل انگلیس اوضاع اردوی مانشافت چگونه است؟

’’ این بسیار مایه تاسف است، وقتی که شما 2-0 جلو هستید به طور طبیعی باید در مسیر پیروزی قرار بگیرید. این بازی چیزهایی به ما آموخت که در آینده بهتر عمل کنیم و اگر شما می خواهید پیروز شوید باید به شدت کار کنید. این دیدار را با دقت تجزیه و تحلیل خواهیم نمود تا در بازی با ایتالیا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.
 ‘‘

برای هواداران دیدار مقابل تیم هایی نظیر انگلیس و ایتالیا بسیار برجسته هستند، بخاطر بسیاری از دیدارهای گذشته این بازیها  برای آنها کلاسیک محسوب می شوند. آیا قبول دارید این دیدارها عادی نیستند؟

’’ آنها قطعا دیدارهایی طبیعی نیستند. وقتی به حواشی و فضای اطراف  بازی و جو تیم می نگرید می فهمید که چرا دیدارهای برابر انگلیس و ایتالیا کلاسیک هستند.
 ‘‘

شما در برابر ایتالیا به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شدید در حالی که هم تیمی شما در وولفسبورگ(درکسلر) 90 دقیقه روی نیمکت نشست آیا این نشانه ای است که شما در بازی با ایتالیا در ترکیب اصلی قرار خواهید گرفت؟

’’ نه چنین توافقی صورت نگرفته است. ما به تمرینات خود ادامه می دهیم ولی تصمیم نهایی با سرمربی است. البته که دوست دارم هردو بازی را از اول آغاز کنیم.
 ‘‘

بازی با ایتالیا را چگونه پیش بینی می کنید؟

’’ ایتالیایی ها مثل همیشه در دفاع محکم هستند وآنهاهمچنین تعدادی بازیکن با کیفیت نیز در خط حمله دارند. باید از فرصت هایمان به بهترین شکل استفاده کنیم، وقتی موقعیت های گل بیشتری ایجاد کنیم فرصت استفاده کردن از آنها نیز بیشتر خواهد شد.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد