وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن خواهان جذب دو بازیکن از سری A

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه‌های ایتالیایی از بودن نام یک مدافع و یک هاقبک از لیگ این کشور در لیست خرید بایرن خبر دادند.   

 
گفته می‌شود کارلو آنچلوتی که با اتمام قرارداد پپ گواردیولا در بایرن مونیخ سکان هدایت این تیم آلمانی را در دست خواهد گرفت قصد دارد متیو دی شیلیو از میلان را به آلمان ببرد.
این مدافع راست 23 ساله که در فصل جاری تا کنون 23 بازی برای تیمش انجام داده قرار است در کوتاه مدت به عنوان ذخیره فیلیپ لام و در درازمدت برای جانشینی این کاپیتان 33 ساله روی او سرمایه‌گزاری شود.
 "کوریه‌ره دلو اسپورت" نوشت احتمال تحقق این ترانسفر بسیار زیاد است زیرا قرارداد این بازیکن که از تیم جوانان همراه روسونری بوده، سال 2018 به پایان می‌رسد. البته در کنار بایرن از یوونتوس هم به عنوان دیگر مشتری دی شیلیو نام برده می‌شود.
علاوه بر آن میرالم پیانیچ از آس رم دیگر گزینه مدنظر باواریایی‌ها برای نقل و انتقالات تابستانی است. این هافبک بوسنیایی هم تا 2018 با تیمش قرارداد دارد و رمی‌ها اعلام کرده‌اند در ازای مبلغ سی میلیون یورو او را در لیست فروش قرار خواهند داد.
این بازیکن که در 35 بازی این فصل یازده بار برای جالوروسی گلزنی کرده به "گازتا دلو اسپورت" گفت:" اگر باشگاهی واقعا علاقه‌مند باشد، می‌توانیم خیلی راحت و سریع به توافق برسیم." بایرن برای جذب این بازیکن هم رقبایی همچون پاریس سن ژرمن، چلسی و رئال مادرید را در کنار خود دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 02:13

هر دو با زیکنه خوبی هستند تیم هر قدر جون بشه دوندگی بیشتر برای سالهای میشن سوپر استار

Navid Bayern Lover سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 17:10

واقعا متاسفم استعداد به اون محشری رو از دست دادن تیم ملی داره بخاطر این کارا ضربه میخوره چرا وقتی استعدادهایی مثل دورم و وایزر داریم اینا بیان سوپ استار بشن پس تکلیف استعدادهای خودمون چی میشه,تو پست هافبک هم بهترینای دنیا تو المان هستن به نظرم کروس رو برگردونیم خیلی بهتر از اینه پیانیچو بخریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد