وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برتولد: بهترین تصمیم بازگشت فیلیپ لام است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس برتولد، مدافع راست آلمان در ام جهانی 1990 معتقد است در بوندسلیگا مدافع کناری خوبی وجود ندارد.   

 

توماس برتولد مدافع راست تیم ملی المان در جام جهانی 1990 نیز از شرایط موجود در خط دفاعی آلمان راضی نیست. برخی از کارشناسان با توجه به فوتبال مدرن امروزی اعتقاد به حضور اریک دورم در پست مدافع کناری دارند.توماس برتولد مدافع سخت کوش سابق آلمان دراین باره به می گوید:

’’ در پست مدافع راست شما باید توانایی باز کردن بازی، دفاع کردن و رفت و آمدهای زیاد دارید و وقتی به لیگ نگاه می کنیم بازیکن مناسبی با این خصوصیات وجود ندارد. یک بار از سرمربی می پرسید چرا دورم، اشملزر و هوث نباید باشند! اما اکنون فقط باید به فکر ترکیب بازی دوستانه مقابل ایتالیا بود.
 ‘‘

برتولد ادامه می دهد:

’’ بهترین تصمیم درحال حاضر بازگشت فیلیپ لام است و باید با او صحبت کنیم که برای یورو بازگردد.
 ‘‘

ستون نویس و کارشناس انگلیسی SPORT1، نیز دراین باره می گوید:

’’ فقط 3 ماه تا یورو باقی مانده و چنین نمایش وحشتناکی کمی نگران کننده است. نه مدافعین کناری خوبی در آلمان وجود دارد و نه تعادل و بالانس تیمی. این مشکل در جام جهانی به خوبی مدیریت شد ولی در بازی با انگلیس اصلا دیده نشد.
 ‘‘

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 14:35

لام هیچوقت به تیم ملی برنمیگرده بهترین تصمیم حضور اریک دورم تو دفاع راسته یکم بهش میدان بدن جوونه به خوبی میتونه پیشرفت کنه سمت چپ هم که هکتور و اشملزر رو داریم,حضور امره جان تو دفاع راست فقط کارهارو بدتر میکنخ باز اگه جای خدیرا هافبک دفاعی وایسته خوبه چون تو لیورپول امتحانشو پس داده و همیشه انتخاب اول کلوپه,عاشق آلمانم و تا ابد هم خواهم موند اما این تغییرات و اصلاحات انجام نشه متاسفانه باید گفت یورو بی یورو,نمیشه از حقیقت فرار کرد

سامی بایرن دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 14:42

یه جا خوندم یوگی لو با اشملزر مشکل داره ,وگرنه به نظرم بعترین گزینه اشملزر دفاع چپ و اریک دورم یا وایزر دفاع راست ,نمبدونم این یوگی لو چه چیزی تو این امره جان تو پست دفاع راست دیده

نوید دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 14:51

از یوگی انتقاد نکنید بعضی ها فوتبال نمیفهمند و بعد از 2014 طرفدار آلمان شدن و الان کاسه داغ تر از آش هستن و نظرشون اینه که یوگی بی عیب و نقص....همه دنیا میدونن که دفاع های ثابت تیم ملی باید در غیاب بواتینگ از اشملزر/دورم/هوملس و مصطفی تشکیل بشه البته رودیگر هم گزینه مناسبی واسه دفاع راست هستش.مثل جام جهانی که تمام دنیا دیدن و گفتن لام باید برگرده به خط دفاع نع هافبک ولی لو اولش قبول نمیکرد....حالا با خداحافظی لام یک بازیکن باید جایگزین بشه از بین دورم و رودیگر.

امید بایرنی دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 17:52

فیلیپ لام به هیچ وجه بر نخواهد گشت چون میخواست تو اوج بایرنو ترک کنه ولی بهترین گزینه در غیاب اون کسی هست که در بایرن و مانشافت مورد کم لطفی قرار گرفته یعنی وایزر دو تا دفاع وسطم که بواتنگ و هوملز دفاع چپم حتی میتونه هودس باشه برا خط هافبک هم به نظر من کروس و اوزیل و شواینی بهترینن با خدیرا خیلی حال نمیکنم حتی کیمیچ بهتر از اونه برا هافبک ذخیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد