وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از شکست برابر انگلیس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم ملی فوتبال انگلیس شکست خورد. در ادامه نظر ژرمنها را راجع به این دیدار می خوانید. 

 

یواخیم لوو:

فکر می کنم انگلیس پیروزی را از چنگ ما درآورد. ما خیلی دینامیک بازی ‏نکردیم و کلا خیلی نتوانستیم بر بازی مسلط باشیم. دفاع کردن مقابل گل جیمی واردی خیلی دشوار بود. ‏در نیمه دوم، منافذ بیشتری، نسبت به نیمه اول، در خط دفاعی مان بود و بازیکنان انگلیس هم سریعتر ‏بازی کردند.

 

سامی خدیرا:

در دفاع ضعیف عمل کردیم. همه بازیکنان باید توجه داشته باشند که به سختی کار کنند. تا زمانی که با نتیجه 2 بر 0 از حریف پیش بودیم همه چیز خوب پیش می رفت اما پس از آن همه چیز از دست رفت و انگلستان ما را تنبیه کرد. در این دیدار 60 دقیقه خوب عمل کردیم. در پی آن هستیم که در برابر ایتالیا عملکرد خود را بهبود دهیم و پس از آن برای رقابت های یورو 2016 به آمادگی کامل دست یابیم.

 
تونی کروس:

ما ‏بازی را 2-0 کردیم اما پس از آن خیلی بد دفاع کردیم. زمین را برای آنها خیلی بزرگ کردیم و به اندازه ‏کافی تکل موفق نداشتیم.

 

ماریو گومز:

این دیدار کمی دشوار بود. تا زمانی که نتیجه 2 بر 0 بود خوب عمل کردیم و از فرصت های خود به خوبی استفاده کردیم اما پس از آن از حریف بازماندیم و این انگلستان بود که برتر میدان بود. به شخصه از این که دوباره به تیم برگشته ام و می توانم تیم را همراهی کنم خوشحال هستم. هدف اصلی من کمک به تیم است نه اهداف شخصی.

 

روی هاجسون (سرمربی انگلیس):

بعد از نمایش مان مقابل فرانسه، این دیدار ادامه خوبی بود؛ هرچند آن ‏دیدار 6-5 ماه قبل برگزار شده بود. فکر می کنم ما کارمان را از همان جایی که تمام شده بود، ادامه دادیم. ‏فکر می کنم خیلی ناعادلانه بود که ما در نیمه اول 1-0 عقب افتادیم؛ به ویژه اینکه دروازه بان مان ‏مصدوم شده بود و در تلاش برای گرفتن ضربه تونی کروس، بیشتر آسیب دید.‏ وقتی بازی 2-0 شد، فکر کردم که نتیجه ناعادلانه تر هم شده است زیرا ما هرگز از بازی خارج نشده ‏بودیم و موقعیت های بهتری ایجاد کردیم. اما بازگشت و زدن سه گل، حاصل نمایش فوق العاده بازیکنان ‏بود. باید آنها را به خاطر این بازی و شجاعتی که به خرج دادند، تحسین کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 21:16

دوستان عزیز ژرمن کبیر همیشه تیم تورنمنت بوده است نه بازیهای دوستانه ولی ذوق زدگی انگلیسی ها برایم جالب بود چه در سیما چه در انگلیس. البته امیدوارم یوکی دست از حمایت بیش از اندازه از پودولسکس بردارد. حرف آخر اینکه برد مقابل ایتالیا الان دیگر حیاتی است برای بازگردانی روحیه تیمی

آلمان 90 + 14 یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 21:59

جونم مانشافت .

rezaoli دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 00:21

مقدماتی جام جهانی 2002 در مونیخ هم انگلیس 5 بر1 مارو شکست داد ولی در جام جهانی ما به فینال رفتیم و انگلیس حذف شده
واقعا که آلمان همیشه تیم تورنمنت بوده
چه بهتر در جام ملتها هیچ فشاری روی ما نیست و بدون فشار بازی کردن خیلی بهتر است

ح.ر.واقف دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 10:03

قطعا همینطوره که دوستان میگن. ما همیشه تیم تورنمنت بودیم نه بازیهای دوستانه. در نظر بگیرید تا یورو بواتنگ و هوودس صد در صد میرسند و ایشاا... کاپیتان شواینی هم برسه که اونوقت دیگه میشیم یه تیم کامل مثل جام جهانی. حاضرم قسم بخورم انگلیس تو یورو باز هم ناکام میشه مثل جامهای قبلی. چون این تیم شخصیت قهرمانی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد