وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: کروزه نیاز به یک درس داشت؛ او شانس حضور در یورو 2016 را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی مانشافت می گوید مهاجم پر حاشیه آلمانی، هنوز شانس حضور در یورو را دارد.   

 

مکس کروزه که تیتر اول تمام نشریات آلمانی است، هفته کابوس واری را تجربه می کند. او پس از حذف از تیم ملی و غیبت در تمرینات وولفسبورگ، امروز در تمرینات وولفسبورگ حاضر شد. به نقل از Sport1، یواخیم لوو که او را از لیست تیم ملی خط زده بود، امروز در مصاحبه ای عنوان کرد:

’’ من احساس کردم که او نیاز به یک درس دارد! او را برای دو بازی اخیر از تیم ملی کنار گذاشتم اما به این معنی نیست که او نمی تواند در یورو ما را همراهی کند. به نظرم او درس خود را فرا گرفت. من هنوز هم شرایط بیرون زمین همه بازیکنان را دنبال خواهم کرد. در حال حاضر، این موضوع چیزی بود که نتوانستم قبول کنم.
 ‘‘

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 09:49

چی کار کرده بود ؟

مولر پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 15:48

پوکر بازی کرده بود مست هم بود و علاقه به نوتلا و چند تا کار خیلی خیلی بد

b شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 12:03

دوست من اینا که میگی رو در اروپا اکثر ادما انجام میدند و خیلی هم دور از ذهن نیست براشون.....حالا یوگی گیر داده به این بیچاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد