وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عثمان دمبله: توافقی با بایرن مونیخ صورت نگرفته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حالی که گفته می شد ستاره جوان باشگاه رن به بایرن مونیخ پیوسته است اما دمبله به طور رسمی این خبر را تکذیب کرد. 

 

به نقل از سایت گل، بارسلونای اسپانیا هم به جمع مشتریان ستاره جوان این روزهای فوتبال فرانسه پیوسته است.

دمبله برای اولین بار به تیم ملی زیر 21 سال فرانسه دعوت شد. وی که فصلی بسیار خوب را پشت سر گذاشت، حال تیم های بزرگ اروپایی را خواهان خود می بیند ولی وی اصرار دارد که هیچ توافقی صورت نگرفته است و تمرکز خود را روی بازی های باقی مانده تیمش می گذارد.

دمبله در مصاحبه با سایت گل گفت:

“من از علاقه باشگاه بایرن مونیخ به خودم اصلا آگاه نبودم. آن را از رسانه ها متوجه شدم. به هر حال در حاضر هیچ توافقی حاصل نشده است. 

وی در مورد  وضعیت خودش نیز گفت:

“احساس خوبی دارم. در حال حاضر فقط به رن و بازی های پیش رو فکر می کنم. می خواهم به روند رو به رشد خودم ادامه دهم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Navid Bayern Lover سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 14:14

اصلا فیزیک مناسبی نداره

سوپر مولر سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 15:04

داداش وینگره مهاجم نوک که نیست

Navid Bayern Lover سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 18:07

اشکال نداره بالاخره وینگر هم به یه فیزیک هم احتیاج داره یانه درضمن این بیاد گوتزه و کومان میرن که به هیچ وجه به نظرم خوب نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد