وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روده: گواردیولا با من زیاد صحبت نمی کند؛ از زمان بازی کردن خود راضی نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک طراح بایرن مونیخ از شرایط خود راضی نیست.   

 

سباستین روده یکی از بازیکنان مستعد بایرن مونیخ در ترکیب های گواردیولا جایگاه ویژه ای ندارد. به گزارش Fourfourtwo، سباستین روده در مصاحبه ای پیرامون رابطه اش با گواردیولا اظهار نظر کرد:

’’ پپ گواردیولا با من زیاد صحبت نمی کند، من واقعا نمی دانم کجا بازی کنم یا این که چرا به صورت ثابت بازی نمی کنم. ماتیاس زامر بیشتر با من صحبت می کند و البته شرایط من را هم می داند. بسیاری از مسئولین باشگاه از من راضی هستند اما من از زمان بازی کردن خود راضی نیستم. شرایط عالی نیست اما من تلاش می کنم و نمی گذارم که شرایط مرا زمین بزند. به تلاش خود ادامه می دهم تا به تیم کمک کنم و فقط می توانم امیدوار باشم که شرایط بهتر شوند.
 ‘‘

گفتنی است روده بارها تا مرز خروج از بایرن پیش رفته است و لورکوزن یکی از مشتریان اصلی او به حساب می آید.

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:27

من از طرفداران روده هستم. به نظرم باید بایرن رو ترک کنه.

احمدرضاپروینی دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:41

oky

امین سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:24

بازیکن خوبیه اما به نظرم کمی دستپاچه است وقتی بازی می کنه زیاد مطمئن پاس نمیده به نظرم اعتماد به نفسش کمه البته با زیاد بازی کردن حل میشه

seedosi سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 01:59

از الونسو خیلی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد