وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مالک والنسیا برای گوتزه دندان تیز کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برخی اخبار حاکی از تلاش پیتر لیم مالک والنسیا برای جذب ماریو گوتزه ملی پوش بایرن مونیخ است.   

 

به گزارش deportevalenciano ، پیتر لیم مالک والنسیا برای تقویت تیمش در فصل آینده خواهان جذب ماریو گوتزه است. این خبرگزاری به نقل از چندین خبرگزاری به اطلاع رسانده که این بازیکن 23 ساله تا تابستان 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و برخی شایعات از خروج وی از مونیخ در تابستان پیش رو خبر داده اند. قیمت احتمالی ملی پوش بایرن حدود 40 میلیون یورو ذکر شده است و با توجه به سرمایه های تزریق شده به والنسیا، خرید این بازیکن نمی تواند مسئولان باشگاه را از نظر مالی به مشکل بیاندازد. از طرف دیگر اگر مسئولان بایرن قصد ادامه ی همکاری با گوتسه را نداشته باشند، به احتمال فراوان پیش از پایان قراردادش در تابستان 2017 وی را به فروش خواهند رساند.

این هافبک تهاجمی سال 2014 به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شد که گل قهرمانی کشورش را نیز در برابر آرژانتین به ثمر رساند. گفتنی است که چندی پیش شکودران مصطفی مدافع آلمانی والنسیا از علاقه اش برای همبازی شدن با گوتسه در والنسیا سخن گفته بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالقادر جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 01:50

به نظری من باید برود زیرا که نمی تواند در بایرین منیخ خوب بازی کند

fcbayern جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:19

مالک والنسیا غلط کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد