وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و یوونتوسی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر تیم فوتبال یوونتوس به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کرد. در ادامه نظر باواریاییها و یوونتوسی ها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

پپ گواردیولا:

بازگشت ما احساسی بود، نه تاکتیکی. این فوتبال است، یک دقیقه می گویند شما قهرمان دنیا هستید، لحظه ای بعد شما فاجعه خواهید بود. در دقیقه 69 فکر کردم که ما می توانیم انجامش دهیم، به شرطی که یک گل بزنیم. مهار موراتا برای ما مشکل بود، اما وقتی مانزوکیچ آمد کار راحت تر شد، او در محوطه بسیار خطرناک است اما خارج از آن نه، کمتر. این بازی بیش از 11 بازیکن برای پیروزی می خواست. ساندرو خسته شده بود و ما کومان تازه نفس و سرعتی را به بازی آوردیم. برگرداندن نتیجه 2-0 مقابل یک تیم ایتالیایی آسان نیست، ما صبر خود را در بازی نشان دادیم. از شکلی که بازی را آغاز کردیم پشیمانیم اما این یک درس برای ما در ادامه راه شد. اگر شما بخواهید فاتح لیگ قهرمانان شوید باید تیم های بزرگ را از پیش رو بردارید و یوونتوس امشب مرا تحت تاثیر قرار داد. تیم یوونتوس در چند صحنه به داور مسابقه معترض بود، سرمربی بایرن در این مورد اضافه کرد: یوونتوس بزرگ تر از این هاست که بخواهد این مسائل را مطرح کند، وقتی شما می بازید دست بدهید و به خانه بروید. شاید آن صحنه آفساید نبود اما در فوتبال این مسائل پیش می آید.

 

فیلیپ لام:

پیش از هر چیز باید از هواداران تشکر کنم. جو ورزشگاه فوق العاده بود. هواداران به ما انگیزه دادند. می توانید ببینید که دو تیم از حیث کیفیت تا چه حد به هم نزدیک هستند. ممکن بود گل سوم را پیش از پایان نیمه اول دریافت کنیم اما می دانستیم که می توانیم 2 گل بزنیم. تعویضی ها کار خارق العاده ای انجام دادند. بعد از ظهر فوق العاده ای بود.

 

توماس مولر:

در ابتدا بازی طبق نقشه پیش نمی رفت و شرایط بازی عجیب و دیوانه کننده بود. در نیمه نخست تماس چندانی با توپ نداشتم زیرا یوونتوس بسیار عمیق دفاع می کرد. در هنگامی که دو گل دریافت کردیم، دفاع ما در برابر مهاجمان حریف عملکرد چندان خوبی نداشت.

 

مانوئل نویر:

ما نیازی به این امتیاز و برگشت 4 بر 2 بازی نداشتیم تا بدانیم تیم خوبی هستیم. اما این نتیجه در نهایت به تیم کمک کرد. فکر می کنم روح فوتبال اینجاست. شما دیدید که در 60 دقیقه اول بازی در تورین از هر حیث تیم برتر میدان بودیم. ما به خوبی می دانیم که چگونه فوتبال بازی کنیم. بازگشت فوق العاده ای داشتیم. این موقعیت واقعا خارق العاده است. دو گل عقب باشی و می دانی که برگشت به بازی آسان نیست، ما به یک وقت آزاد و تنفس احتیاج داشتیم. نیمه دوم فرصت خوشایندی برای ما بود و می دانستیم که در هر بازی می توانیم دو گل بزنیم. ما همین ساختار را در نیمه دوم دنبال و اجرا کردیم و مهم این بود که بازی را با سه گل واگذار نکردیم.

 

آرتورو ویدال:

از حذف یوونتوس کمی ناراحت هستم اما از پیشروی به مراحل بالاتر لذت می برم. هنوز دوستان زیادی در یوونتوس دارم و عاشق یوونتوس هستم. شعار های توهین آمیز؟ من هیچ چیزی نشنیدم! من عاشق هواداران یوونتوس هستم زیرا چهار سال عالی را در آن جا سپری کردم. بازی برابر یوونتوس برایم بسیار سخت بود زیرا حملات خطرناکی ترتیب می دادند و گلزنی در برابر این تیم سخت بود. نیمه اول برای آن ها فوق العاده بود اما ما ذهنیت مان را حفظ کردیم و تمرکزمان را از دست ندادیم و نتیجه را عوض کردیم. اصلا برابر یوونتوس نترسیدیم زیرا می خواستیم پیروز شویم و می دانستیم دیر یا زود به گل می رسیم. ویدال در پایان به شوخی گفت: به نظرم یوونتوس فصل پیش قدرتمند تر بود زیرا من در آن جا بازی می کردم!

 

کینگزلی کومان:

عملکرد تیمی فوق العاده ای بود. من در لیگی بازی می کنم که میانگین سنی در آن پایین است و اینجا بسیار خوشحالم. مقابل یوونتوس بزرگ بازی فوق العاده ای ارائه کردیم. البته که آنها ناراحت هستند، اما فوتبال همین است. قطعاً نمی توانم از جانب آنها ناراحت باشم، چرا که حالا بخشی از بایرن هستم. 

 

کارل هاینس رومنیگه:

این یک بازی احساسی بود؛ مثل بازی رفت بود اما درست برعکس آن. تیم شخصیت خود را نشان داد. اما باید گفته شود که یووه با بدشانسی از دور رقابت ها حذف شد. در این مورد باید صادق باشیم. بازی آسانی نبود. یووه به شدت پرس می کرد. آنها خیلی خوب بازی کردند. در نیمه دوم ما جنگیدیم و به بازی بازگشتیم؛ و خوش شانس بودیم که در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساندیم. بازی های این چنینی تیم را متحد و متصل می کند. این بازی ها باعث ایست قلبی می شوند!

 

ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس):

“هیچ ایرادی نمی توانم از بچه ها بگیرم، ما بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و حیف که از دور رقابت کنار رفتیم. کسی از یوونتوس انتظار نداشت که در این 2 بازی اینطور ظاهر شود و چنین نمایشی مقابل بایرن داشته باشد، ما لیگ قهرمانان را با سری بالا ترک می کنیم. حالا باید تمرکز خود را روی فتح اسکودتو و کوپا ایتالیا بگذاریم.

 

جیان لوئیجی بوفون (بازیکن یوونتوس):

فوتبال را اتفاقات تشکیل می دهند. نیمه دوم بایرن بسیار هجومی بازی کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد. خوردن گل در دقیقه 90 ناامید کننده بود، امّا به این تیم افتخار می کنم. این شکست باعث شد ما بفهمیم که یک گام دیگر نسبت به فصل قبل پیش رفته ایم. حذف شدیم، امّا با سری رو به بالا. 
     

پل پوگبا (بازیکن یوونتوس):

بازی را عالی آغاز کردیم و تنها فرصت به ثمر رساندن گل سوم را از دست دادیم تا کار تمام نشود. فوتبال همین است، حالا دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم. می توانستیم برنده این مسابقه باشیم، اما در نهایت جزئیات تفاوت ها را رقم زدند. همه ما ناراحت هستیم، می توانستیم بهتر عمل کنیم. بعد از گل دوم، آنها سطح بازی خود را ارتقا دادند. بایرن بازیکنان قدرتمند بسیار زیادی دارد، که مهارت های انفرادی بالایی دارند.

 

سامی خدیرا (بازیکن یوونتوس):

بایرن 2 حرکت خوب داشت. در حالیکه ما بدشانسی آوردیم. چون باید از فرصت ها بهتر استفاده می کردیم. اگر گل سوم را زده بودیم، همه چیز به سود ما بود. به هرحال این یک بازی خوب از یوونتوس بود. واقعا بایرنی ها را غافلگیر کردیم و شایستگی صعود را هم داشتیم.

 

لئوناردو بونوچی (بازیکن یوونتوس):

افتخار. احساس غرور و افتخار می کنم که بخشی از این گروه هستم. ما خیلی نزدیک بودیم. درست است، این حساب نیست، اما نزد خودمان باید بدانیم که این بازی برای بلوغ بیشتر به ما کمک خواهد کرد. احساس تأسف کردن هیچ فایده ای ندارد، پس باید رو به جلو نگاه کنیم. روز یکشنبه مسابقه ای داریم که باید در آن پیروز شویم. این باید تنها فکر ما باشد.

  

جوزپه ماروتا (مدیر یوونتوس): اعلام آفساید روی گل موراتا بازی را عوض کرد. فوتبال از لحظه ها و تصمیمات شکل گرفته و این تصمیم تاثیر بسیاری روی بازی داشت. در این سطح،‌ضرر بزرگی به ما وارد شد. همچنین کیمیش باید اخراج می‌شد. وقتی اولین بار صحنه را دیدم،به نظرم آمد داور باید او را اخراج می‌کرد. حتی روی گل چهارم هم احتمالا خطایی رخ داد و اگر بازی 3-2 بود ما هنوز شانس صعود داشتیم. شکست خوردن با چنین تصمیمات داوری دردناک است. نمیخواهم بیشتر راجع به این موضوع صحبتی انجام دهم. می‌خواهم از عملکرد فوق‌العاده تیم و مربی اش تمجید کنم. همچنین نباید کیفیت بایرن را فراموش کنیم. در آستانه بدست آوردن یک دستاورد بزرگ بودیم. ناراحتیم زیرا تنها یک دقیقه و نیم با آن فاصله داشتیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
mokri جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 00:36

داشتم فکر میکردم اگه یه سیستمی بریزیم که ضدحمله بزنیم واقعا موفق خواهیم بود
رو ضد حمله واقعا خوب گل می زنیم

پوریا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 01:00

نظر اورارم میپرسیدن دیگه. مرسی از همه منچستریا ایشالا تو شادیاتون جبران کنیم

عبدالقادر جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 01:46

بایرن منیخ قشنگ بازی میکرد

fc bayarn شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 01:46

مدیر ورزشی یووه یه خورده پروئه همش میخواد بهونه بیاره قبول کنید حذف شدید اشتباهات داوری و اینا دیگه نداریم با این حرفاش قشنگ معلومه میخواد بگه بایرن شانسی برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد