وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: قرارداد‌ گواردیولا با سیتی ‌خللی ‌در بایرن ‌ایجاد ‌نمی‌کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که پیوستن گواردیولا به سیتی، خللی در عملکرد تیمش در این فصل ایجاد نخواهد کرد.   

 

هفته گذشته گواردیولا با مسئولین سیتی در آمستردام ملاقاتی داشت و به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی در حال برنامه ریزی برای فصل بعد در لیگ برتر است. با این حال، مولر عنوان کرد که این موضوع، خللی در روند تیمش در این فصل ایجاد نخواهد کرد.
او گفت:" این مشکلی به وجود نخواهد آورد. باشگاه و سرمربی همواره گفته اند که جدایی او را در تابستان اعلام می‌کنند ولی این برای بازیکنان مشکلی به وجود نیاورده است. برای ما مهم نیست که گواردیولا در خانه اش و روی مبلش نشسته یا در تعطیلاتش با کسی ملاقات می‌کند. این روی کار روزانه اش تاثیری ندارد."
صعود به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تعداد بازی‌های بایرن مونیخ در ماه آوریل را به 9 بازی خواهد رساند ولی مولر عنوان کرد که به این موضوع با دید دیگری نگاه می‌کنند.
او گفت:" این موضوع در ذهن ما نیست، ما هفته به هفته پیش می‌رویم. البته که باشگاه می‌خواهد ماه آوریل تقویم شلوغی داشته باشیم زیرا این بدین معناست که شما هنوز در چمپیونزلیگ هستید. ما برای این بازی ها زندگی می‌کنیم بنابراین مشکلی نیست که چه تعداد بازی می‌کنیم."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد