وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هشدار تاریخچه چمپیونزلیگ به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تاریخچه لیگ قهرمانان نشان می‌دهد بایرنی‌ها نباید به مساوی 2-2 خارج از خانه در بازی رفت ببالند و احتمال صعودشان را بالا تصور کنند.   

 
فصل 07-2006 چمپیونزلیگ همه فکر می‌کردند دانیل فان بویتن با دو گلی که در بازی رفت مرحله یک‌چهارم پایانی مقابل میلان برای بایرن مونیخ آن هم خارج از خانه به ثمر رساند، نصف راه صعود به مرحله بعد را برای تیمش هموار کرده است. اما حقیقت چیز دیگری بود و باواریایی‌ها که آن زمان سکان هدایتشان در دستان اوتمار هیتسفلد بود بازی برگشت را با دو گل کلارنس سیدورف و فیلیپو اینزاگی به حریف ایتالیایی واگذار کردند.
حال و در فصل 16-2015 چمپیونزلیگ بایرن باز هم با حریفی از ایتالیا روبروست درحالیکه همچون نه سال قبل حریف را در دور رفت خارج از خانه با مساوی 2-2 متوقف کرده است. با نگاهی به تاریخ این تورنمنت علاوه بر ماجرای بایرن-میلان حقیقت دیگری هم قابل ملاحظه است که آن هم به ضرر باواریایی‌هاست: یوونتوس دو بار بعد از تساوی 2-2 در بازی‌های رفت، توانسته در بازی‌های برگشت خارج از خانه به دور بعدی صعود کند. یکبار نیمه نهایی فصل 95-1994 مقابل بروسیا دورتموند و بار دیگر در مرحله مقدماتی فصل 05-2004 مقابل دیورگاردنز سوئد.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 02:45

با اختلاف زیاد بازی رو میبریم
امیدوارم روبن برسه

حسین چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 12:27

بایرن7بر1میبره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد