وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: تمام تیمها بازیکنی همانند آلابا را می خواهند؛ امیدوارم روبن به بازی برسد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با یوونتوس شرکت کرد.   

 

به گزارش SPORT1، پپ گواردیولا امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی با یوونتوس در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی صحبت نمود.

ستایش از بوفون

’’ ما از بوفون فقط به عنوان یک دروازه بان با کیفیت صحبت نمی کنیم. من بسیار او را ستایش می کنم. او یک برنده است و آنچه بیشتر از همه مورد تحسین من است این است که او سالهای زیادی با ذهنیت بزرگی بازی کرده است و با این کیفیت می تواند همچنان به بازی ادامه دهد.
 ‘‘

سردار تاسچی

’’ سردار، در یک وضعیت دشوار به ما ملحق شد. بعد از مصدومیت باداشتوبر ما فقط یک مدافع داشتیم پس به فکر یک گزینه دیگر رفتیم و آن کیمیش بود. هنوز دو، سه ماه از فصل باقی مانده و تاسچی باید صبور باشد.
 ‘‘

چگونه به بازیکنان می گویید که نمی توانند بازی کنند؟

’’ این بسیار دشوار است که به بازیکن بگویید شما نمی توانید بازی کنید. من عاشق کارم هستم  ولی این موقعیت بسیار دشوار است، من احترام بسیار زیادی برای بازیکنان قائلم مخصوصا برای آنهایی که سزاوار بازی هستند. من خیلی روی این موضوع فکر کرده ام ولی تا کنون راه حلی پیدا نکرده ام.
 ‘‘

دستور شما برای کسب عنوان؟

’’ پپ با صدای بلند می گوید: ما همه بازیکنان را اینجا داریم و ما از فصل قبل بهتر شده ایم و از لحاظ مصدومین اوضاع بهتر است. بهترین چیز بازی بصورت طبیعی است.
 ‘‘

تحسین یوونتوس

’’ من نمی دانم رویکرد یوونتوس چه خواهد بود اما دو راه وجود دارد: یکی اینکه با ده نفر بازیکن به دفاع بپردازید! که من این نوع بازی را اصلا دوست ندارم. اما آنها می توانند بخوبی حمله کنند، و با توپ به خوبی بازی کنند. آنتونیو کونته یک رویکرد هجومی به یووه اضافه کرده و اکنون فقط در جزئیات کمی تفاوت وجود دارد.
 ‘‘

کسب تساوی در این دیدار؟

’’ بازی های لیگ قهرمانان هرگز من را نگران نمی کنند. بازی ها نزدیک است و اصلا نباید به نتیجه دور رفت فکر کنیم و باید نقاط برتری خود را به حریف دیکته کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. شاید در این مسابقات گلی دریافت کنیم اما باید بایستیم و دوباره تلاش کنیم.
 ‘‘

اهمیت ویدال

’’ آرتورو، در مقابل دارمشتات و یووتوس در تورین و مقابل دورتموند بسیار خوب بازی کرد. او باتجربه و بازیکن مهمی برای ما است. در اوایل حضورش در بایرن کمی مشکل داشت اما الان بسیار خوب بازی می کند.
 ‘‘

استفاده از بازیکنان باتجربه؟

’’ من به همه بازیکنان نیاز دارم، ما فردا با یازده بازیکن نمی توانیم پیروز باشیم. تجربه یک مزیت است اما با شور و شوق. ما باید بصورت جدی روی ذهن و کنترل بازی کار کنیم.
 ‘‘

در مورد سوپر لیگ اروپا چه نظری دارید؟

’’ من جزئیات دقیق را نمی دانم. این امر می تواند جذاب باشد اما لیگ های داخلی چه خواهد شد؟ بوندسلیگا بدون بایرن مونیخ، لالیگا بدون رئال و بارسا؟! من چیزی در این باره نمی دانم و نمی دانم زیر نظر  یوفا و یا فیفا سازماندهی خواهد شد.
 ‘‘

در مورد یوونتوس؟

’’ من همچنان یوونتوس را یک تیم قوی می دانم با ذهنیت ایتالیایی. آنها با همین ذهنیت عناوین زیادی را کسب کرده اند و نبودن مارکیزیو خللی در کار آنها ایجاد نمی کند.
 ‘‘

روبن آماده بازی خواهد بود؟

’’ من نمی دانم، امیدوارم به بازی فردا برسد ولی اکنون چیزی نمی دانم.
 ‘‘

وضعیت تمرینات تیم؟

’’ ما بخاطر برف تمرین  سبکی کردیم چون برای بازیکنان خطرناک بود اما کاملا آماده هستیم.
 ‘‘

انتظارات شما از بازی؟

’’ من می دانم تا بردن لیگ قهرمانان فشار را احساس خواهیم کرد. اگر بازیها را ببریم  همه خوشحال خواهند شد و با باخت همه ناراضی می شوند! بازی رفت 2-2 شد ولی من ترجیح می دادم 5-0 پیروز شویم!  اما اکنون بازی 2-2 شده است.
 ‘‘

شایعات مربوط به آلابا؟

’’ تمام باشگاه های دنیا به آلابا علاقه دارند اما او به باواریا حس خاصی دارد و برای بایرن بسیار با اهمیت است. او بسیار جوان است و با کسب تجربه بیشتر می تواند به  چیزهای بسیار زیادی در بایرن برسد. من از امضای قرار داد جدید او با بایرن بسیار خوشحال خواهم شد او از بهترین دفاع چپ های دنیا است  در ضمن پسر فوق العاده ای هم هست.
 ‘‘

مدیر رسانه ای بایرن مارکوس هورویک در این لحظه می گوید:

’’ هیچ پیشنهادی از منچستر سیتی برای آلابا وجود ندارد.
 ‘‘

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mokri چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 00:21

روبن باید باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد