وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الگری: در قبال دیبالا ریسک نکردم؛ در لیگ قهرمانان هیچ چیز پیش بینی شده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علی رغم مصدومین فراوان، الگری معتقد است آن ها مقابل بایرن مونیخ ضعیف نخواهند بود.  

 

دو تیم بایرن مونیخ و یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در آلیانس آره نا به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی یوونتوس، الگری در نشست مطبوعاتی گفت:

“باید فردا بدون توجه به نتیجه به مصاف بایرن مونیخ برویم. باید بتوانیم اول عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم وسپس به دنبال نتیجه باشیم. باید از زیر فشار خارج شویم وبازی سرعتی ارائه دهیم. بازی رفت نشان دادیم که آن ها نقاط ضعفی دارند و ما می توانیم از آن استفاده کنیم. دیبالا مشکل مصدومیت عضلانی داشت و نمی خواستم ریسک مصدومیت یک ماهه او را بپذیرم، به همین خاطر او را برای این بازی دعوت نکردم.  با این وجود، کسانی که در بازی فردا در ترکیب قرار می گیرند، شخصیت خود را دارند و این به ما برتری می دهد. مانژوکیچ بازیکن فوق العاده ایست و دو روزی از تمرینات دور بوده است، فردا شرایط را ارزیابی می کنم و ببینم او می تواند بازی کند یا نه.
 

الگری ادامه داد:

“شنیده ام، همه می گویند این بازی تراژدی رقم می خورد. درست است نبود این بازیکنان ناراحت کننده است، امّا مجموعه ای قدرتمند در اختیار دارم و فقط دو یا سه بازیکن را در اختیار نداریم.  موراتا در شرایط خوبی قراردارد و فردا می تواند به ما کمک کند.
 

سرمربی یوونتوس افزود:

“بایرن مونیخ در کنار بارسلونا و رئال مادرید جز مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند، پس فردا  می خواهیم بازی خوبی مقابل آن ها به نمایش بگذاریم، وقتی درلیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم، هدفمان این است که بتوانیم برای فوتبال ایتالیا مفید واقع شویم. وقتی روی کاغذ تیم حریف از شما قوی تر است، باید سعی کنید طوری شرایط دو بازی رفت وبرگشت را رقم بزنید که به گونه ای باشد که بازی در یک تک بازی نتیجه اش رقم خورد. ما باید یا 3-3 مساوی کنیم و یا پیروز شویم، پس این یک بازی فینال گونه است. باید با کیفیت بالایی و همچنین سازماندهی خط دفاعی به مصاف بایرن برویم، به مصاف تیمی که در خط حمله عالی است. به هر حال یکی از این دو تیم باید از لیگ قهرمانان اروپا کنار روند و امیدوارم که آن ها باشند. با این صحبت که مردم می گویند یوونتوس با مصدومیت ها ضعیف شده موافق نیستم، باید بتوانیم با شخصیت درست بایرن را به دردسر بیاندازیم. فکر نمی کنم بایرن بی تجربه باشد و بخواهد یوونتوس را دست کم بگیرد.
 

مکس آلگری افزود:

“دیدار رفت بایرن تمرکزش را از دست نداد، بلکه واکنش ما به بازی خوب بود، بازی فردا با توجه به مشخصه های هجومی و دفاعی دو تیم، قطعاً مساوی بدون گل نخواهد بود. بازی رفت نشان داد که لیگ قهرمانان هیچ وقت تمام شده نیست و شرایطی کاملا متفاوت با سری آ دارد. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد