وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: یوونتوس تیم سطح بالایی است؛ باید خیلی مراقب باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی ستاره خط حمله بایرن مونیخ، می گوید آن ها مقابل یوونتوس باید بسیار مراقب باشند.  

 

روبرت لواندوفسکی، در نشست مطبوعاتی قبل از بازی دیدار مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، گفت:

“دیدار رفت تا دقیقه 60-70 بسیار خوب کار کردیم و 2-0 پیش افتادیم، امّا چند دقیقه بعد بازی 2-2 شد. این نشان می دهد یوونتوس درخانه تیم خطرناکی است، آن ها همان اندازه در خارج از خانه هم تیم خطرناکی هستند.  باید بسیار مراقب باشیم، آن ها فر دا در دفاع فوق العاده خواهند بود و از نظر دفاعی تیم بسیار با کیفیتی هستند، قطعاً آن ها منتظر می مانند و فرصتی به دست آورند نهایت استفاده را از آن می برند، باید مراقب باشیم. درست است آخرین بازی مقابل وردبرمن 5 گل به ثمر رساندیم، امّا بازی فردا کاملاً متفاوت خواهد بود. چیزی که کاملاً مشخص و واضح است، این است که یوونتوس تیم طراز اولی استی، آن ها در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنند و همیشه متمرکز هستند.
 

لواندوفسکی درباره اینکه بایرن در دیدار رفت، برتری خوبی نسبت به یوونتوس داشته گفت:

“تعریفتان از برتری چیست، آن ها بازی 2-0 را 2-2 به پایان رساندند. فردا باید صبور باشیم و سعی کنیم به گل برسیم، درست است نباید سراسر هجومی باشیم، یک تساوی 0-0 یا 1-1 هم می تواند برای صعود کافی باشد، امّا مقابل یوونتوسی که همیشه در 100 درصد آمادگی است بسیار مشکل است. در مجموع باید سعی کنیم در دفاع اشتباه نداشته باشیم و از فرصت هایمان استفاده کنیم.  می دانیم یوونتوس تیم بسیار بزرگی است و می تواند از هر اشتباهی استفاده کند.
 

 

لواندوفسکی درباره مصدومین یوونتوس گفت:

“این مهم نیست، یوونتوس به خاطر دو بازیکن مصدوم بد بازی نمی کند، آن ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و می توانند همان تیم دیدار رفت باشند، مهم کاری است که در زمین انجام می دهیم. 
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
saeed . بایرنی چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 09:56

چهارشنبه شنبه26 اسفند 1394 23:15 استادیوم آلیانز آره نا
انشااله
بایرن 2 - 0 یوونتوس
گلزنان
لوا و مولر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد