وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: به دنبال پیروزی هستیم؛ یوونتوس ایتالیایی بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، وینگر تیم بایرن مونیخ می گوید آن ها به دنبال کسب تساوی مقابل یوونتوس نیستند.  

بایرن مونیخ فرداشب در شرایطی به مصاف تیم یوونتوس خواهد رفت که می تواند با یک تساوی 0-0 یا 1-1 به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. ریبری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

“ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم، تیمی هستیم که همیشه به دنبال حمله کردن و در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان است. فردا باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. مقابل تیم بسیار قدرتمندی قرار می گیریم، تیمی با تجربه با بازیکنان بزرگ. فردا ما نیاز به کمی صبر داریم، چیزی که بسیار مهم خواهد بود.
 

ریبری در باره مصدومیتش گفت:

“کاملاً آماده هستم، شرایط خوبی داریم و این روزها تمرینات خوبی را پشت سر می گذاشته ام. روبن؟ نمی دانم، دیروز کمی مشکل داشت و مطمئن نیستم که اکنون وضعیتش چگونه است، امیدوارم مشکلش برای دیدار فردا جدی نباشد.
 

ریبری درباره یوونتوس گفت:

“آن ها در دفاع بی نظیر هستند، این را همه می دانند، این سبک معمول یک تیم ایتالیایی است، آن ها در خط دفاعی بازیکنان خوبی دارند و طبیعتاً به شما فرصت نمی دهند. ما 2013 هم آن ها را رفت و برگشت 2-0 شکست دادیم، امّا همیشه بازی مقابل آن ها سخت است. با این وجود، باید مراقب بازی آن ها باشیم، آن ها در ضربات شروع مجدد بسیار خوب هستند و باید از این نظر باهوش عمل کنیم. ما به دنبال گلزنی هستیم و باید روی باز ی خود تمرکز کنیم. به نظرم یوونتوس فردا دفاعی بازی می کند و منتظر فرصتی می شود که از آن استفاده کند. ما هم به دنبال این هستیم از دقیقه یک بازی حمله کنیم.  اگرچه باید مراقب یوونتوس باشیم.
 

وی درباره بوفون، سنگربان یوونتوس گفت:

“بوفون  در سن وسال خاصی قرار دارد، امّا برای من هنوز هم یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. به شخصه او را نمی شناسم، امّا همیشه با او خوش و بش کردم، نویر برای من بهترین دروازه بان دنیاست، امّا بوفون هم یکی از بهترین هاست.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد