وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بوفون: همه چیز ارزش مبارزه کردن دارد؛ مانژوکیچ مدافع اول ماست!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جانلوییجی بوفون از جدال فرداشب در برابر بایرن مونیخ می گوید. 

 

جانلوییجی بوفون در کنفرانس خبری پیش از بازی بایرن مونیخ - یوونتوس، پاسخ خبرنگاران را داد:

“شانس صعود به مرحله بعدی را داریم. باید بازی را نسبت به دیدار رفت بهتر و با استرس کمتری آغاز کنیم و امیدوار باشیم حوادث به نفع ما رقم بخورند. قطعا بازی فردا می تواند بهتر از آخرین حضور ما در مونیخ باشد(شکست ۲-۰ یوونتوس به بایرن هاینکس). باور دارم این اتفاق می تواند رخ دهد. البته با در نظر داشتن دو بازی رفت و برگشت و نحوه پایان بندی لیگ قهرمانان ۲۰۱۳، فکر می کنم آن بایرن هر تیمی را شکست می داد! تیم هایی قدرتمند در نظر گرفته می شوند که بین ۲۰ تا ۲۵ بازیکن با کیفیت در ترکیب دارند.


ذهنیت؟

“اغلب ذهنیت، هارمونی و احترام متقابل، تفاوت ها را رقم می زند. امیدوارم فردا مثال خوبی برای تحقق این اتفاق باشد. برای دراز مدت، مصدومان به تیم ضربه می زنند اما فکر می کنم در کوتاه مدت بتوانیم جبران کنیم. 
 

بایرن مونیخ؟

“بایرن مونیخ تیم قوی تری است و این مسئله را طی ۵ سال اخیر نشان داده است.  باید ببینیم فردا چه کسی دست بهتری دارد. یوونتوس ترکیب خوبی دارد و می تواند زندگی را برای بایرن سخت کند. در تورین آنها در یک ساعت اول بازی بهتر بودند اما همه چیز تغییر کرد. باید این خصوصیتی که باعث شد نتیجه تغییر کند را ادامه دهیم. اگر حذف شویم عصبانی نمی شوم و همه چیز به این بستگی دارد که چگونه این اتفاق رخ می دهد. اگر تیمی باشیم که نمایش ۳۰ دقیقه آخر بازی رفت را تکرار کند، حتی اگر حذف شویم به حضور در چنین ترکیبی افتخار می کنم. این بازی چیزی شبیه نیمه نهایی یا فینال است. یووه حداقل نشان داد که همه چیز ارزش مبارزه کردن دارد. حتی اگر همه چیز به فصل بعد موکول شود، حداقل می دانیم در حد تیمی هستیم که می تواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
 

مانژوکیچ؟

“خیلی ناراحت کننده بود که برخی از بازیکنان نتوانستند با ما سفر کنند. امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسند. ماریو مانژوکیچ نمونه قاطعیت و هماهنگی است. زمانی که مردم از من می پرسند چند دقیقه است گل نخورده ای، باید به نکته توجه کنند که سایرین چه تلاشی برای این کار انجام می دهند. این حقیقت را فراموش نکنید که ماریو مانژوکیچ مدافع اول ماست!
 

در آستانه شکست رکورد تعداد دقایق گل نخوردن پیاپی در تاریخ سری آ هستی.

“در حال حاضر به این قضیه فکر نمی کنم. سعی دارم همیشه با آرامش به داستان نگاه کنم. در لیگ قهرمانان اروپا هم فکر می کنم گل های زیادی دریافت نکرده ایم. نمی توان انتظار داشت در برابر چنین تیم ها و بازیکنانی، ۶ یا ۷ بازی کلین شیت کرد. رکورد سری آ نشان می دهد که یوونتوس بازیکنان قدرتمندی دارد و این حقیقت که یوونتوس طی دو فصل اخیر همواره یکی از دو تیم برتر اروپا از نظر خط دفاعی بوده است، حرف زیادی می تواند بزند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد