وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

غیبت ‌روبن ‌در آخرین ‌تمرین ‌بایرن ‌پیش ‌از مصاف‌ با یووه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، غیبت هافبک هلندی بایرن در تمرین امروز این تیم هواداران را به شدت نگران کرده است.   

 
بایرن مونیخ فردا شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا درحالی میزبان یوونتوس است که در آخرین جلسه تمرینی خود آرین روبن را در اختیار نداشت.
روابط عمومی باشگاه بایرن در اینباره اعلام کرد روبن به دلیل ابتلا به آنفولانزا باید در خانه‌اش به استراحت می‌پرداخت و در شرایطی که هوای مونیخ این روزها بسیار سرد و زمستانی است کادر فنی صلاح ندید این بازیکن در تمرین امروز شرکت کند. مارکوس هورویک ،مدیر روابط عمومی بایرن، برای آسودگی خیال هواداران باواریایی‌ها تاکید کرد چهارشنبه شب روبن برای حضور در میدان برابر یوونتوس مشکلی نخواهد داشت.
این در حالی است که پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این بازی حساس در پاسخ به این سوال که آیا از روبن استفاده خواهد کرد پاسخ مثبت قاطعانه‌ای نداد و افزود:" امیدوارم، اما هنوز نمی‌دانم."
گفتنی است در بازی رفت بایرن مقابل یووه که در ایتالیا برگزار شد و با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید، روبن زننده یکی از دو گل باواریایی‌ها بود.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن یعنی زندگیم سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 23:28

یا خدا خودت روبن را به این بازی حساس برسون

Navid Bayern Lover چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 11:26

دوستان به هیچ وجه نگران نباشین درسته وجود روبن برای امشب حیاتیه ولی حتی اگه روبن نباشه ریبری وکومان و داگلاس وگوتزه رو داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد