وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپلو: بایرن تیم بهتری نسبت به یووه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس مدعی شد که بایرن تیم بهتری نسبت به یوونتوس است و شانس تیم سابقش مقابل مونیخی ها را 40 درصد ارزیابی کرد.    
دو تیم فرداشب در ورزشگاه آلیانز آره‌نا مونیخ در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که دیدار رفت با تساوی 2-2 به پایان رسیده و بایرن وضعیت بهتری نسبت به یووه دارد. حال کاپلو نیز شانس بیشتر بایرن برای صعود به دور بعد را تایید کرد.
او گفت:" شانس یووه مقابل بایرن؟ 40 درصد. آلمان‌ها بازیکنان با شخصیت تر و سطح بالاتر بیشتری نسبت به یووه دارند. ما باید انتظار یک یووه قدرتمند را داشته باشیم، قدرتمند تر از نیمه دوم دیدار رفت. برای شکست بایرن، یووه باید کاری خارق‌العاده انجام دهد. فکر می‌کنم بایرن تیم بهتری نسبت به یووه است."
کاپلو سپس راجع به میهایلوویچ گفت:" من برای میهایلوویچ احترام ویژه ای قائلم. او با بازیکنانی که در خدمت دارد، خیلی خوب کار کرده است. برای اولین بار، میلان در این سال‌ها در یک سطح قابل قبول است ولی در دو سال گذشته خرید‌ها در سطح میلان نبوده است. باید به او زمان داد تا چیزی که می‌خواهد را بسازد. اگر هر سال مربی عوض کنید، با یک زخم کار را شروع می‌کنید."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جعفری سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 15:04 http://newsme.blogsky.com

سلام و وقت به خیر
وبلاگ تان زیباست و مطالبش دلنشین پر محتوا
موفق باشید

بایرن یعنی زندگیم سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 17:14

درود بر تو کاپلو فهیم .
قطعا همینطوره که میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد