وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عصبانیت سامر از ستایش بیش از حد کیمیچ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن به موج تعریف و تمجیدها از مدافع جوان تیمش واکنش نشان داد.   

 
یوشوا کیمیچ که در دور برگشت فصل جاری بوندسلیگا در پی مصدومیت جرومی بواتنگ به یکی از مهره‌های ثابت خط دفاعی بایرن تبدیل شد و عملکرد رضایت‌بخشی هم از خود به نمایش گذاشت در بازی اخیر تیمش مقابل وردر برمن دو پاس اشتباه پشت سر هم داد. این عملکرد بحث برانگیز صدای پپ گواردیولا که اصلی‌ترین حامی او بود را هم در کنار زمین درآورد. ماتیاس سامر در واکنش به این ارائه و این بازی با تاکید بر اینکه به این همه تعریف و ستایش بدبین است، به "اسکای" گفت:" یوشوا یک جوان فوق‌العاده است اما امیدوارم که رسانه‌ها این تئاتر مدح و ثنا را تمام کنند. بگذارید در حال عادی بمانیم و لطفا شورش را در نیاورید."
اخیرا حتی هم‌تیمی‌هایی مثل جروم بواتنگ از کیمیچ با عنوان یکی از ملی‌پوشان اعزامی به یورو 2016 نام بردند. سامر با تاکید بر اینکه هنوز برای این حرف‌ها زود است، گفت:" راستش را بخواهید این موضوع در زمان فعلی برای من اصلا مطرح نیست و فرقی برایم نمی‌کند. ما خودمان بازی‌های مهمی در پیش داریم. مسابقاتی که در تابستان برگزار خواهند شد را باید مسئولان مربوطه درموردش تصمیم بگیرند. این موضوع ربطی به ما ندارد و مسئله ما نیست."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد