وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وردربرمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و ششم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال وردربرمن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.    

پپ گواردیولا:

ما دیگر حق باخت در هیچ بازی را نداریم و من مطمئنم که دورتموند هر 9 بازی باقیمانده در بوندسلیگا را می برد و ما باید از پیروزی خودمان مطمئن شویم. وقتی شما 5-0 می برید مردم فکر می کنند کار آسانی بوده است که رقم خورده است ولی بازیکنان می دانند که باید سخت کار کنند. ما بازی را خوب شروع کردیم و هیچ فرصتی به آن ها برای ضدحمله ندایم. من فکر می کنم که ما از این نوع بازی ها خوشمان می آید و احتیاج داریم که در آن ها برنده شویم. من تنها یک مربی نیستم و هوادار هم هستم. هواداران شایسته دیدن یک بازی خوب هستندچیزی که شایسته نام بازیکنان بزرگ باشد. قهرمانی مورد علاقه ام برای این فصل بوندسلیگا می باشد. برای گوتزه آسان نیست که پس از 4 ماه و نیم غیبت گل بزند و به زمان نیاز دارد. او امروز خوب بازی کرد و من بهترین ترکیب ممکن را به زمین فرستادم. من به بازیکنانم اعتماد کامل داریم و می دانیم که باید برابر یووه باهوش باشیم. ما به هوادارانمان از دقیقه اول تا آخر بازی نیاز داریم. حالا ما 4 روز  فرصت تا بازی "فینال" برابر یوونتوس زمان داریم.
 

فیلیپ لام:

ما از همان ابتدای مسابقه بسیار با تمرکز بازی کردیم. چنانچه تیم ما 1 بر 0 از تیمی جلو بیفتد، دیگر مقاومت تیم حریف در مقابلمان بسیار دشوار می‌شود. ما می‌دانیم که باید مدام در پی جمع‌آوری امتیاز باشیم و به این مهم امروز هم توجه کردیم؛ البته وجود رقیب خوبی مثل دورتموند کار را برایمان حسابی سخت می‌کند. ماریو گوتزه هم دوباره به شرایط خوب خودش رسیده و بقیه بازیکنان هم انگیزه بسیار بالایی دارند. همه می‌خواهند بازی کنند.

 

یوشوا کیمیچ:

من نمی‌توانم روی هیاهو و شور و تشویق تماشاگران نسبت به خودم اثر بگذارم. البته که تحسین شدن خیلی زیباست اما تشویق‌ها خیلی زود رفتنی‌اند و کسی که روزی به عرش می‌رود می‌توان با یک اتفاق فورا به زمین کوبیده شود. فوتبال یک داستان روزانه است و باید وجهه‌ات را هر روز تایید کنی.

 

تیاگو آلکانتارا:

بازی امروز نتیجه کار در تمام طول هفته بود. من معمولا هیچ وقت به محوطه جریمه نمی‌روم اما خوشبختانه امروز در جای درست قرار داشتم. پاس کینگزلی کومان هم عالی بود.

 

ماریو گوتزه:

خوشحالم که دوباره جزوی از ترکیب شدم و این اتفاق مصادف شد با یک برد عالی. مهم‌تر از هر چیزی آن است که می‌توانم بدون احساس درد و بدون برجای ماندن آثار مصدومیتم بازی کنم. اولویتم همین مسئله است و حفظ و برای تداوم آن به بدنسازی و ماندن در ریتم بازی احتیاج دارم که آنرا با کوشش به دست خواهم آورد.

 

کینگزلی کومان:

ما از این پیروزی خوشحالیم. من از نحوه بازی خودم راضی هستم. بازی با یوونتوس برای من ویژه خواهد بود. نمی دانم که در ترکیب قرار می گیرم یا نه، این به مربی مربوط است. فقط باید منتظر ماند و دید.

 

کارل هاینس رومنیگه:

تا موقعیکه گل دوم زده شد، کار راحت نبود. اما تیم کارش را خوب انجام داد. به خصوص کومان که در جناح راست با دوندگی بسیار عالی کار کرد. در نهایت گل‌های سوم، چهارم و پنجم نیز زده شد. با این نتیجه نه فقط 3 امتیاز گرفتیم بلکه گام بزرگی در جهت افزایش آمار گلزنی در فصل جاری برداشتیم.

 

ویکتور اسکریپنیک (سرمربی وردربرمن):

نتیجه 5-0 کمی زیاد است. ما تا لحظه آخر تلاش کردیم و جنگیدیم اما شما می توانید ببینید که آن ها به عنوان یک تیم چقدر خوب هستند. نمی توانید برای 90 دقیقه آن ها را متوقف کنید. آنچه در توانمان بود انجام دادیم. بازی بعدی مقابل ماینتس می تواند مهم تر باشد. نمی توانم بگویم بابت این نتیجه خوشحالم اما از اینکه مصدومی ندادیم خوشحالم.

نظرات 1 + ارسال نظر
vida دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 13:40

همیشه حق با کاپیتانه ، دمش گرم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد