وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هروبش: کیمیش بسیار شبیه فیلیپ لام است؛ او با تمام وجود فوتبال بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هورست هروبش، سرمربی تیم زیر 21 ساله های آلمان لب به تحسین جاشوا کیمیش گشود.   

 

نمایش های خیره کننده جاشوا کیمیش، در بازی های اخیر بایرن سبب شده او مورد تحسین تمامی کارشناسان و چهره های سرشناس فوتبال آلمان قرار گیرد. هورست هروبش سرمربی یم ملی زیر 21 ساله های آلمان نیز لب به تحسین کیمیش گشوده است که مصاحبه او با TZ، را باهم مرور می کنیم.

آیا نمایش های کیمیش در بازی های اخیر شما را شگفت زده کرده است؟

’’ برای کسانی که او را از سنین جوانی می شناسند این پیشرفت قابل پیش بینی بوده است. او فوتبال را با تمام وجود، قلب و ذهن خود بازی می کند و همچنان به پیشرفت ادامه خواهد داد.
 ‘‘

آیا حضور در یورو و بازی کردن در تیم ملی باید فقط هدف او باشد؟

’’ اول از همه باید این امر مورد تایید خود جاشوا باشد. او پسری است که در یک وضعیت رویایی قرار دارد، او با قلب خود فوتبال بازی می کند و در مسیر یک پیشرفت فوق العاده قرار گرفته است. اما در این مسیر افراد زیادی به کیمیش کمک کرده اند از پپ گواردیولا تا مقامات تیم لایپزیک تا ما در تیم ملی رده های سنی آلمان. البته کار ما این است و آن کمک به جوانان برای دست یابی به اهدافشان است.
 ‘‘

چگونه کیمیش از یک هافبک به بازی در قلب خط دفاعی رسیده است؟

’’ حتی این هم تعجب آور نیست، حداقل برای من نیست. او بسیار انعطاف پذیر است و تقریبا در همه جا برای ما بازی کرده است. از مدافع کناری گرفته تا هافبک نفوذی و هافبک دفاعی. او از این لحاظ بسیار شبیه فیلیپ لام است پس حضور او در موقغیت های مختلف برای ما تعجب آور نیست. این موضوع به هوش،شخصیت و کیفیت بازیکن بستگی دارد.
 ‘‘

وقتی یک بازیکن جوان به یک باشگاه بزرگ می آید کار بسیار سخت می شود و با یک لیست طولانی از بازیکنان مواجه می شود دراین مورد چه نظری دارید؟

’’ همین چند ماه پیش بود که 95 درصد مردم با این سوال مواجه بودند که آیا حضور در بایرن مونیخ اکنون برای کیمیش زود نیست؟ ولی من و ماتیاس سامر می دانستیم که این راه درست است. البته این موضوع برای همه این گونه پیش نمی رود ولی کیمیش بخوبی این مسئله را ثابت کرد که چقدر خوب است.
 ‘‘

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد