وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: بارسا از بایرن بهتر نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ مدعی شد که بارسلونا تیم بهتری نسبت به بایرن مونیخ نیست.   

 
‌مولر 26 ساله که در تساوی 2-2 تیمش مقابل یوونتوس موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند،‌قصد دارد پس از چهار سال دوباره قهرمان چمپیونزلیگ شود. بایرن فصل گذشته در نیمه نهایی توسط بارسا حذف شد ولی مولر معتقد است که بایرن از ذهنیت مردم قوی تر است.
او گفت:"بارسلونا در فرم خوبی قرار دارد  و آنها با کسب سه گانه امسال را شروع کردند. ولی به نظرم بایرن یکی از قوی ترین های اروپا در کنار بارسلونا است. بایرن در بوندس لیگا اول است،‌یک دیدار با فینال جام حذفی فاصله دارد و نتیجه خوبی در دیدار رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ گرفته است. نمی‌دانم در چه فازی از ما قوی تر هستند. هر هفته می‌توان دید که آنها چقدر خوب هستند ولی اگر بازی های ما را هم ببینید،‌به کیفیت تیممان اقرار می‌کنید. اگر با بارسا تقابل داشته باشیم،‌خودمان را به خوبی برای آن آماده می‌کنیم."

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 14:36

سلام دوستان و هواداران اصیل بایرن مونیخ من مدت زیادی بود که تو سایت نیومده بودم چون pc رو جمع کرده بودم واسه کنکور بخونم البته شاید دیگه نتونم پیام بدم. این پیام رو هم با گوشی دوستم نوشتم. مولر داره راست میگه. من از این سوزم میگره که میگن بودنسلیگا جذاب نیست چون اختلاف امتیاز بایرن زیاده . یکی نیست بگه بابا کجا زیاده الان تو لالیگا رو نگاه کنن دیگه حرف نزنند .به نظر من لیگ برتر از لیگ اسپانیا بهتره. امیدوارم با بازگشت ریبری و بازیکن های جدید و موثرمون بتونیم همه ی جام ها رو درو کنیم. زنده باد بایرن. راستی بازی هم امشب از شبکه ورزش پخش میشه.

عاشق بایرن پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 14:47

قطعا همینطوره که میگی مولرجان

فقط بایرن پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 14:51

کاملا درست میگه مولر
اما بارسا هم کنار بایرن بهترین تیم حال حاضر جهانه
مطمئنم اگه در مراحل حذفی بهم نخورن این دو تیم فینال چمپیونزلیگ را برگزار میکنند و در پایان بایرن کبیر قهرمان میشه ( اما در صورتی که مصدوم نداشته باشیم)

رضا المانی پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 17:17

زنده باد فرزند با تعصب ژرمن ها

Ariya1900 پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 19:55

100000 درصد درست گفتی مولر...

ماتئوس کبیر پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 21:44

سلام بر همه عاشقان فوتبال آلمان و بایرن مونیخ
راستش من مدت زیادیه که از این وبلاگ دیدن میکنم و خیلی وقته که دوست داشتم به جمعتون اضافه بشم که حالا شدم. تا جائیکه فهمیدم بیشتر نسل جوان هستید ولی من فوتبال رو با دریبل زن قهاری به نام پیرلیت بارسکی و لوتار ماتئوس شناختم و مال اون نسلم . به نظر من تیم فعلی بایرن خیلی خوبه ولی نشون داده گواردیولا قصد نداره مقابل تیم های بزرگ تاکتیکش رو عوض کنه و هوشمندانه تر بازی کنه و به همین دلیل هم مقابل بارسا و رئال شکست خورد.

محمدرضا از 96 عاشق المان بایرن پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:17

ماتئوس کبیر منم مال همون نسلم یادش بخیر

شبنورد جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 03:04

ماتئوس کبیر منم فوتبال آلمانو از 96 دنبال می کنم ولی بازی های لیت بارسکی رو ندیدم، فکر می کنم تا 94 تیم ملی بوده. برد تو نیمه نهایی مقابل انگلیس و جام بردن تو خاک انگلیس یه لطف دیگه ای داشت

miasanmia جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 10:03

قطعا مولر درست میگه ولی با وجود پپ کیفیت تیم نسبت به بازیکنانی که داریم اومده پایین و اگه انچلوتی برای فصل بعد بیاد فاصله ی بایرن نسبت به تیم های بزرگ فاحش میشه البته این حدس منه
پپ هم مربی خوبیه ولی باید قبول کنیم که انچلوتی بهتره

فاطـــFATIـــــی جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 12:44 http://Gravater.com

توماس جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد