وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: پیزارو مراعات ما را بکند و گل نزند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک هلندی بایرن برنامه "گفتگوی ستاره‌ها" که از سوی کمپانی آئودی برگزار شد، به ستایش رئیس پیشین باشگاهشان پرداخت.   

 
روز گذشته از سوی اسپانسر تیم بایرن مونیخ به مناسبت بازگشت اولی هوینس برنامه‌ای تحت عنوان "گفتگوی ستاره‌ها" پخش شد که آرین روبن میهمان ویژه آن بود. هافبک 32 ساله هلندی بایرن در پاسخ به سوالی راجع به آینده رئیس سابق بایرن که به تازگی بعد از پشت سر گذاشتن دو سال حبس به جرم فرار مالیاتی از زندان آزاد شده، گفت:" بایرن یعنی اولی هوینس، چه او پستی را در آن به عهده بگیرد، چه نگیرد. البته من در جایگاهی نیستم که درمورد آینده او صحبتی بکنم اما او بدون شک همه کار برای این باشگاه خواهد کرد."
او سپس با تمجید از عملکرد درخشان کیمیچ که پس از مصدومیت بواتنگ و باداشتوبر در خط دفاعی بایرن به کار گرفته می‌شود، افزود:" او می‌خواهد یاد بگیرد. خیلی کار می‌کند، هم قبل از تمرین، هم بعد از تمرین. اینهمه خوب بودنش شاید از بیرون شگفتی‌آور به نظر برسد اما کسی که او را از نزدیک بشناسد تعجب نمی‌کند." او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند کیمیچ به تیم ملی آلمان تعلق خواهد داشت یا خیر هم گفت:" اگر او با این کیفیت که الان بازی می‌کند به همین منوال ادامه دهد، بله حتما."
روبن بطور خاص از برطرف شدن آسیب‌دیدگی فرانک ریبری ابراز خوشحالی کرد و با ارسال پیامی غیرمستقیم به هافبک‌های رقیبشان در بوندسلیگا چه بسا حتی به داگلاس کاستا و کینگزلی کومان، اظهار داشت:" اگر ما (من و فرانک) مصدوم نشویم، خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."
او در پایان از اینکه روز شنبه در بازی مقابل وردر برمن با کلاودیو پیزارو تجدید دیدار می‌کند ابراز خوشحالی کرد و ادامه داد:" پیزارو که از زمان حضورش در چلسی می‌شناسمش، هنوز کماکان بازیکن توانایی است. البته بهتر است مراعات ما همبازی‌های سابقش را بکند و شنبه شب گل نزند! البته موقع گرم کردن اشکالی ندارد!"

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Bayern چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 15:15

عاشقتم روبن!
عاشق کات بک هات!
روبری فوق العاده اند!

حمید چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 16:17

روبن عالیه

جواد چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 17:10

روبن فرا تر از فوق العاده است

باىرن مونىخ پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 00:58

خاص ترین چپ پاى تاریخ (بهترین ن خاص ترین)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد