وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اسطوره های انگلستان و آلمان به مناسبت پنجاهمین سال قهرمانی 66، با هم دیدار می کنند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در روز دوم از ماه می 2016 دو تیم با حضور تعدادی بازیگر، موزیسین و ورزشکارانی از سایر رشته های مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.  

 

به مناسبت پنجاهمین سال قهرمانی سال 1966 و دیدار معروف انگلستان - آلمان، قرار است اسطوره های سابق دو کشور در آپتون پارک با هم روبرو شوند.

به گزارش دیلی میل، از انگلیسی ها تاکنون نام هایی مانند رابی فاولر، پل اسکولز، استیو مک منمن، دین اشتون، تدی شرینگهام، ترور سینکلر، دیوید جیمز، استیو مک منمن، جیمی ردنپ، دیوید پلات و چند مهمان سلبریتی اعلام حضور کرده اند.

از بین آلمانی هایی که تاکنون حضور آن ها قطعی شده می تواند به لوتار ماتئوس، میشائیل بالاک، گیدو بوخوالد، فردی بوبیچ، ماریو باسلر و ینس نووتنی اشاره کرد.

گفتنی است این دیدار بدرود با استادیوم قدیمی آپتون پارک خواهد بود. باشگاه وست هم قرار است به زودی به ورزشگاه المپیک برود و در احترام به بزرگانی که مجسمه آن ها بیرون درهای ورزشگاه است؛ بابی مور، سر جف هرست و مارتین پیترز این بازی را برنامه ریزی کردند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبرماتئوس جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 09:00

بازی خوبی میشه
به شرط این که؛به طور رسمی از آلمان عذرخواهی بشه. به خاطر گل مردودی که آن کمک داور بی ...اعلام کرد و جام رو به ناحق به انگلیسی ها داد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد